Сладки изделия с дъх на море

“Победа” АД е водещ български производител на бисквити, мини кексове и бонбони

Сладки изделия с дъх на море
3092 ~ 2 мин. четене

“Победа” АД е водещ български производител на бисквити, мини кексове и бонбони. Компанията е основана през 1929 г. и дава началото на едни от най-разпознаваемите захарни изделия на пазара у нас - бонбоните “Черноморец”, бисквитите “Закуска”, “Анелия” и “Навона”, чийто неостаряващ вкус носи и до днес на българските потребители незабравими “сладки” мигове и усещане за лято и море.

Професионализъм

Управлението на емблематични марки изисква изключителна отговорност и професионално отношение. Десетилетия упорит труд стоят зад утвърдените продукти на “Победа”. Поддържането на високо качество е непрестанен и динамичен процес, който изисква значителни инвестиции в технология, проучвателна дейност и човешки ресурси. Десетките отличия на международно и национално ниво са доказателство, че зад продуктите с марка “Победа” стои професионализъм, стабилност и дългосрочна визия за развитие.

Пазарни възможности

Делът на потребителите с традиционен вкус е определящ за пазара, затова и най-продаваните продукти са тези с дългогодишно присъствие в съзнанието на потребителите. Емоцията е добавената стойност към изделията с марка “Победа”. Компанията се стреми да развива своята продуктова програма спрямо актуалните пазарни тенденции, удовлетворявайки както потребителите с традиционни предпочитания, така и ориентираните към съвременни и нестандартни решения.

Ирена Чолакова, директор “Човешки ресурси и европейски проекти”:


Успехът винаги е резултат от това да вложиш сърцето си, да изпипаш всеки детайл, да се стремиш всичко да е съвършено. Успехът е екипност, умение да чуеш другите, да имаш дългосрочна визия, но най-важното - да не правиш компромис с качеството на продуктите. Стремим се да удовлетворяваме новите очаквания, обновяваме, експериментираме, надграждаме. Клиентите усещат това и ни се доверяват.

Инвестираме постоянно в развитието на екипа от специалисти, повишаваме квалификацията на кадрите, насърчаваме креативността им, защото нашите служители и работници са ценният ресурс, който е в основата на успеха и развитието на компанията. Нашите продукти докосват, създават усещания, спомени, асоциации. С част от тях израснаха цели поколения. Стараем се да заредим с емоция всеки наш продукт. Амбицията ни е да продължим успешно да пишем историята на “Победа” и да привличаме повече хора да изберат българското.

Подкрепи Economic.bg