В отговор на кризата: Harley-Davidson променя стратегията си
Приходите от мотоциклети и свързани продукти са се сринали с 53% за година
Harley-Davidson Inc. обяви, че пренаписва бизнес стратегията си след като неочаквано отчете загуба през първото тримесечие на годината заради коронавируса. В рамките на новата си стратегия емблематичният производител на мотоциклети ще свие портфолиото си с около 30% и ще се фокусира върху 50 пазара с потенциал за растеж в Северна Америка, Европа и части от Азия, съобщава Reuters.
Компанията отчете загуба от 60 цента за акция за тримесечието до юни. За сравнение година по-рано беше на печалба от 1.23 за акция. Анализаторите очакваха печалба от 4 цента за акция, показват данни на Refinitiv.
Приходите от мотоциклети и свързани продукти са се сринали с 53% на годишна основа до 669 млн. долара, ударени от временното спиране на производството по време на блокадите за ограничаване разпространението на новия коронавирус.