World Finance награди Пощенска банка при бизнеса на дребно
Българската финансова институция се нареди сред глобалните финансови лидери за седма поредна година
Пощенска банка е „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks, Bulgaria) за 2024 г. Финансовата институция получава за седма поредна година отличието от престижния международен конкурс World Finance Banking Awards за 2024 г. Отличието позиционира банката сред най-добрите в света, като показва изключително постоянство и затвърждава категоричното ѝ лидерство в сегмента.
Визионерската стратегия на Пощенска банка за непрекъснато въвеждане на иновативни дигитални решения спрямо най-новите глобални тенденции, в съчетание с иновативната ѝ концепция за трансформация на клоновата си мрежа, са високо оценени в конкурса и заслужено печелят приза в категорията. В допълнение, модерният клиентски ориентиран подход и ефективен бизнес модел на институцията поддържат сравнително високо ниво на потребителска удовлетвореност, което още веднъж засилва водещата ѝ позиция на регионалния пазар за банкиране на дребно, и я представя като бенчмарк в сектора.
В Пощенска банка работим постоянно в посока на усъвършенстване на нашите продукти и услуги, за да предоставяме винаги качествени, модерни и интуитивни финансови решения на своите клиенти. Успоредно с желанието ни да променяме банковото обслужване, като го правим по-добро, достъпно, бързо и сигурно, успяваме да отговорим на новите очаквания и изисквания на потребителите благодарение на адаптивните подходи и високотехнологични иновации, които прилагаме в дейността си“, коментират от Пощенска банка.
„Точно затова приемаме с гордост и благодарност тази ценна награда, която получаваме за седми пореден път в конкурса. Това признание е не само отражение на концентрираните усилия на целия ни екип, но и още веднъж потвърждава, че сме на правилния път към осигуряване на изключителна добавена стойност, развивайки непрекъснато нашата екосистема от дигитални и традиционни канали за банкиране.“
Организатор на наградите е престижното списание World Finance, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика. Наградите World Finance Banking Awards отличават новаторите и лидерите в различните категории на конкурса, а журито се състои от световно признати личности с изявени компетенции и професионална експертиза. Екипът на изданието споделя силното си възхищение от оперативните характеристики на устойчивия и иновативен подход в банкирането на дребно на Пощенска банка и подчертава високото потребителско доверие, което институцията е изградила в своята успешна над 30-годишна история.
Мениджърският екип на Пощенска банка и подходът на управление са ключовите фактори за силното регионално лидерство, което институцията демонстрира през годините, и я позиционира като най-добрата банка в банкирането на дребно в България. Фокусът продължава да бъде изцяло ориентиран върху нуждите и целите на клиентите, а в съчетание със стремежа за постоянно усъвършенстване, банката е определена като еталон за съвършенство и престиж в сегмента“, отбелязват от екипа на World Finance.
Пощенска банка поддържа сериозно присъствие и отчита изключителни резултати в ритейл сегмента в България с предлагането на качествени услуги и високотехнологични решения, залагайки на „phygital“ модел на обслужване. Сред част от дигиталните решения на банката са мобилното банкиране m-Postbank, дигиталния портфейл ONE wallet, мобилната апликация Smart POS by Postbank, както и иновативните дигитални зони за експресно банкиране, които не само улесняват потребителите, но им и спестяват ценно време. Клиентите на банката имат и възможността да заявяват само с няколко клика и професионална видео консултация за ипотечен кредит в реално и удобно за тях време с банковите експерти през иновативната услуга Онлайн център за жилищно кредитиране или да се възползват от съдействието на виртуалния помощник EVA Postbank – дигитален чатбот, базиран на технологията на изкуствения интелект, с фокус изцяло върху клиентското удовлетворение и бързия, лесен и удобен достъп до банкиране.
През годините Пощенска банка е носител на редица престижни отличия от международни и национални конкурси, които признават изключителните резултати, които демонстрира, и иновациите, които въвежда в банковия сектор. Една от последните награди на банката през тази година е призът в категория „Таен клиент“ от наградите „Банка на годината“, организирани от Асоциация „Банка на годината“, който отчита цялостната удовлетвореност на клиентите от обслужването им и работата на фронт офисите на финансовата институция.
Повече информация относно отличията, постиженията и наградите на Пощенска банка, както и за всички продукти, услуги и решения от портфолиото на институцията може да бъде открита в широката клонова мрежа на банката в страната, както и на www.postbank.bg.