За първи път английската Висша лига ще се излъчва през стрийминг платформа
Голяма компания от САЩ купи правата

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Английската Висша лига се присъединява към технологичната революция и мачовете ще бъдат излъчвани за първи път официално през стрийминг платформа.
Amazon е купила права за излъчването на 20 футболни мача от Висшата лига годишно в Обединеното кралство от 2019 г., съобщиха от компанията в четвъртък.
Това е първият път, когато доставчик на цифрови услуги за стрийминг печели права да показва мачове от Висшата лига в Обединеното кралство, съобщава Си Ен Ен.
Абонатите на Amazon Prime Video ще могат да видят 10 мача от началото на декември, и още 10 по време на почивни дни, без допълнителни разходи.
Amazon не разкрива финансовите условия на сделката. Ясно е само, че тя е за три сезона.
По-рано тази година Sky Sports и BT Sport спечелиха тв правата за излъчване на мачовете от Висшата лига през 2019 г. Те платиха общо 4,5 млрд. паунда (6 млрд. долара).
За Amazon, сделката е последният пример за разширяването на компанията в света на живите телевизионни предавания.
Компанията си партнира с NFL за стрийминга на Thursday Night Football през сезон 2017-2018. Годишната сделка включваше 10 мача и струваше на Amazon 50 милиона долара.
Тази година тенис турнирите "Уимбълдън" и US Open също могат да се гледат по заявка на Amazon Prime в Обединеното кралство.
Amazon е купила права за излъчването на 20 футболни мача от Висшата лига годишно в Обединеното кралство от 2019 г., съобщиха от компанията в четвъртък.
Това е първият път, когато доставчик на цифрови услуги за стрийминг печели права да показва мачове от Висшата лига в Обединеното кралство, съобщава Си Ен Ен.
Абонатите на Amazon Prime Video ще могат да видят 10 мача от началото на декември, и още 10 по време на почивни дни, без допълнителни разходи.
Amazon не разкрива финансовите условия на сделката. Ясно е само, че тя е за три сезона.
По-рано тази година Sky Sports и BT Sport спечелиха тв правата за излъчване на мачовете от Висшата лига през 2019 г. Те платиха общо 4,5 млрд. паунда (6 млрд. долара).
За Amazon, сделката е последният пример за разширяването на компанията в света на живите телевизионни предавания.
Компанията си партнира с NFL за стрийминга на Thursday Night Football през сезон 2017-2018. Годишната сделка включваше 10 мача и струваше на Amazon 50 милиона долара.
Тази година тенис турнирите "Уимбълдън" и US Open също могат да се гледат по заявка на Amazon Prime в Обединеното кралство.