Затворените киносалони сринаха продажбите на Coca-Cola

Приходите на компанията за април се понижиха с 37.2%

Затворените киносалони сринаха продажбите на Coca-Cola

Снимка: Pixabay

2093 ~ 1 мин. четене

Coca-Cola обяви в четвъртък, че продажбите на компанията са спаднали с повече от 1/3 през април. Основната причина за това са затворените киносалони, театри и вериги за бързо хранене с цел ограничаване на разпространението на коронавируса, съобщава Reuters.

Нетните приходи на компанията са се понижили с 37.2% за последния месец. Като цяло продажбите за първото тримесечие в световен мащаб са се свили с 1.2% и достигат 1.4 млрд. евро.

„След силен старт на 2020 г., март и особено април бяха по-трудни. Силното представяне през януари и февруари гарантира, че ние влязохме в тази криза от позиция на истински силна компания“, каза главният изпълнителен директор Зоран Богданови.

Коментари: 0