Тийнейджърите „късат“ с Facebook по-бързо от очакваното

Изследване сочи 20% спад на тийнейджърската аудитория в САЩ

Снимка: Pexels
Едно от основните предизвикателства пред Facebook е свързано с невъзможността на, иначе най-голямата в света, социална мрежа да привлече младата аудитория към платформата си. Ново проучване показва, че ситуацията за компанията е дори по-стряскаща от очакваното. 

Изследване на Pew Research Center, обхващащо американската младеж, сочи, че едва 51% от тийнейджърите използват Facebook. Това е значителен спад спрямо данните за 2015 г., които организацията публикува миналата година. 


Източник: Mashable

Според тях по онова време социалната мрежа е била най-популярната за американските младежи, като за периода около 71% от анкетираните тийнейджъри са потвърдили, че са потребители на Facebook. 

От актуалното проучване става ясно, че в момента значително по-популярни сред подрастващата аудитория са YouTube, Instagram и Snapchat. През 2015 г. Instagram например е била използвана от 20% от тийнейджърите, докато днес – от 72%, а потреблението на Snapchat е скочило от 11% на 69% към днешна дата. 

Проблемите на Facebook с невъзможността да привлече младата публика между 13 и 17 години са ясни отдавна, но проучването на Pew Research Center идват да подскажат, че те се задълбочават с главоломни темпове. 



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: facebook | млади | социална мрежа | изследване | Instagram | аудитория | Snapchat | тийнейджъри

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини