199 клиенти са потърсили енергийния обмудсман за месец
Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец, oтбеляза Радослав Димитров
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се е срещнал с десетки клиенти, откакто е създадена институцията Енергиен омбудсман на ЧЕЗ преди месец. Това съобщиха от пресцентъра на дружеството. До момента Димитров е получил 199 сигнала от потребители на компанията. От тях са разгледани 25% и са изготвени 35 становища за изпращане до клиентите.
„Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец. Личните разговори с клиентите и обсъждането на техните казуси и препоръки бяха много ценни за компанията. Ще продължавам да работя по същия начин както досега – открито и честно, в диалог с хората. Искрено се надявам, че моите усилия ще допринесат за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ”, каза Радослав Димитров.
Позицията Енергиен омбудсман е част от стратегията на ЧЕЗ за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите, институциите и обществото. Основната му функция е да решава спорове между клиентите и компанията, като той се ангажира да спазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо компаниите на ЧЕЗ в България. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него, но не разглежда случаи, които са отнесени към по-други инстанции, като Държавната комисия по енергийно и водно регулиране или съда.