Apple губи младите потребители

Според проучване на Buzz Marketing Group продуктите на компанията вече "не са номер едно"

112 ~ 1 мин. четене
Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Продуктите на Apple вече "не са номер едно" за младите потребители. Това каза за Forbes, Тина Уелс от Buzz Marketing Group, цитирана от NewTrend. Проучването е показало, че производителят на iPod, iPhone и iPad губи позиции за сметка на Samsung Galaxy и Microsoft Surface.

Според Уелс кампаниите за милиони долара на Microsoft и Samsung, в които те "обясняват", че телефоните на Apple са по-възрастните потребители (родителите и късно възприемащите) дават резултати. "Или поне тинейджърите им вярват, защото пазарният дял на Apple сред тях е започнал да спада за сметка на "следващото голямо нещо", смята тя.

Анализаторите смятат, че причина за това са негативните коментари и забележки, че "iPhone 5 е напълно същия като iPhone 4S, само че с по-голям екран". Мнението е, че ако Apple подчертаят своята иновативност те ще успеят да си върнат тинейджърите като фенове отново.

Подкрепи Economic.bg