BMW отвори уникален магазин в Париж

Компанията стартира програма за повишаване стандартите за цялостно изживяване при покупка на автомобили

Първият по рода си BMW Brand Store отвори врати в Париж. Луксозният автосалон се намира в един от най-престижните райони на френската столица на авеню Сен Жорж V. Концепцията за създаването му е част от цялостна програма, наречена Future Retail, на BMW Group за повишаване на стандартите за цялостно изживяване при покупка на автомобили с марка BMW, съобщава SpeedPress.

Проектът на парижкия магазин е на известния архитект Ерик Карлсън, специалист в проектирането на луксозни ритейл центрове и неговия екип от Carbondale Architects и Version Architects. Търговският център е с обща площ 800 кв.м и се намира в район, популярен с луксозните си магазини, а откриването му дава възможност за контакт с марката в среда избрана и предпочитана от нейните клиенти.

Програмата Future Retail на BMW Group има три цели – увеличаване на възможностите за контакт с настоящи и потенциални клиенти, разширяване услугите и предимствата, предлагани в търговските канали, и трето, повишаване на стандартите за цялостно изживяване при покупка на автомобили във всички търговски центрове на марките на компанията.

Ето защо клиентите могат да очакват в близко бъдеще редица нови формати и инициативи при продажбите на дребно на автомобили с марка BMW или MINI. Това включва също нови форми на онлайн присъствие и дейности в социалните медии, както и по-вълнуващ вид на автосалоните, в които все повече аспекти на двете марки ще могат да бъдат демонстрирани виртуално. Наред с това BMW активно работи за засилване на ролята на дилърите на марката по отношение на задълбочените познания за продуктите, по-ефективното използване и конфигуриране на продуктите, в съответствие със специфичните нужди на клиентите.

Специално обучени и оборудвани със съвременна информационна система служители ще предоставят специализирани съвети по отношение на конфигурацията на продуктите и по-задълбоченото разбиране на функции и технологии, подпомагано от визия и филми.

Програмата Future Retail стартира първо във Франция, Великобритания, Китай и Холандия, допълва още SpeedPress.

Коментари: 0