Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 172 жалби
8 клиенти вече са получили решения по жалбите си, а 3 от тях са определени като основателни
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров е получил 172 сигнала от клиенти на чешкото разпределително дружество. Оплакванията от съмнение за нередност са от 11 март, когато стъпи в длъжност.
На 40 потребители е изпратена информация дали сигналът е бил приет или каква е причината, поради която не може да започне разглеждането му. Други 8 клиенти вече са получили решения по жалбите си, а 3 от тях са определени като основателни.
"Дейността по решаване на жалбите се затруднява значително от липсата на информация за обекта, който касае сигнала. За да бъда максимално експедитивен е важно клиентите да посочат клиентския номер и имената на титуляра. По този начин те ще бъдат идентифицирани в информационната ни система много по-бързо", каза Радослав Димитров.
За да улесни потребителите, Радослав Димитров вече изгради мобилни приемни в Благоевград, София и Враца. На 2 април той ще се среща лично с жители на община Перник от 13 до 15 ч. в Центъра за обслужване на клиенти в града.
Омбудсманът разглежда сигнали и жалби от клиенти, които не са доволни от начина, по който е решена тяхната жалба в дружествата на ЧЕЗ в България - "ЧЕЗ Разпределение България" и "ЧЕЗ Електро България". Той трябва да спазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо компанията и винаги да взима предвид аргументите и на двете страни. Подалите сигнал се информират в 30-дневен срок за резултатите от разглеждането на всеки конкретен случай.
Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на тел. 02 895 8450, по факс 02 895 9770, на електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.