Lamborghini предвижда спад на продажбите
Европа и Китай вървят надолу в разчетите за 2013 г.
Изпълнителният директор на Lamborghini Щефан Винкелман смята, че глобалната обстановка ще се отрази негативно на продажбите на луксозни модели през 2013 г. Германецът очаква европейската криза и забавянето на китайската икономика да се отразят отрицателно на Lamborghini.
“Внимателни сме при прогнозирането на продажбите за следващата година. Кризата не е свършила", заяви той. За да компенсира намаляването на продажбите на тези два пазара, Lamborghini увеличава усилията си в Сингапур и Хонконг. През април луксозната марка отвори втория си магазин в Индия, където броят на милионерите трябва да се удвои до 2015 г.
Преди представянето на Gallardo, Lamborghini рядко продава повече от 300 автомобила годишно. От 2003 г. насам това число рязко се увеличи, за да достигне 2430 през най-успешната 2008 г. През 2011 марката е продала 1602 автомобила от всички модификации на Gallardo и новия Aventador. Gallardo се превърна в най-продаваното Lamborghini за всички времена с над 10 000 броя.