Nissan въвежда iTunes Radio

Североамериканското подразделение на японската автомобилна корпорация - Nissan North America Inc. става ексклузивен партньор

104 ~ 1 мин. четене
Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Японската автомобилна корпорация Nissan Motor ще е първата, която ще въведе в някои от моделите си интернет радиото на Apple - iTunes Radio. Северноамериканското подразделение Nissan North America Inc. е подписало договор за ексклузивно партньорство за популяризиране на една от последните технологии на Apple, пише SlashGear.

Сред първите модели, които ще могат да се възползват от новото сътрудничество между Nissan и Apple, ще бъдат новите поколения на компактният SUV модел Rogue и Versa Note, както и актуалната версия на първия в света масов електромобил - Nissan Leaf.

По думите на вицепрезидентът на Nissan North America Йон Браншо партньорството няма да се ограничи само до интегрирането на iTunes Radio в автомобилите. Nissan също така ще използва мобилната рекламна платформа iAD, за да подпомогне рекламната си кампания, която в момента включва някои колежански инициативи, сред които Heisman Trophy Tour.

iTunes Radio е интегрирана в новата мобилна операционна система iOS 7, което означава, че стотици милиони устройства на Apple ще могат да слушат радиото и да чуват рекламите.

Подкрепи Economic.bg