Airbnb иска да замени хотелите на Олимпиадата
Компанията сключи договор с Международния олимпийски комитет за следващите 5 игри

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Airbnb и Международният олимпийски комитет (МОК) обявиха ново партньорство днес, което ще разшири наличието на жилища в градовете домакини на игрите и може да намали разходи за домакинството на спортния спектакъл.
Сделката е „икономически изгодна, социално приобщаваща и екологично устойчива“, се казва в съвместно изявление на МОК и Airbnb.
Сделката е „икономически изгодна, социално приобщаваща и екологично устойчива“, се казва в съвместно изявление на МОК и Airbnb.
Според нея жилища, отдавани чрез Airbnb, ще бъдат предоставяни за посетители и работници. Тези възможности за настаняване биха могли да намалят необходимостта от изграждане на нови хотели в градовете домакини.
МОК потвърди пред CNN Business, че Олимпийското селище, където пребивават състезаващи се спортисти, няма да бъде заменено с жилища на Airbnb.
Градовете домакини на Олимпиади трябва да планират, плащат и изграждат масивни инфраструктурни проекти, които струват милиарди долари - голяма част от тях с пари от данъкоплатците. Хиляди хотелски стаи трябва да бъдат изградени за настаняване на спортисти и туристи. След като събитието приключи, градовете се оплакват от инфраструктурата, която остава неизползвана. А обещаните икономически доходи рядко се реализират.
Сделката започва с летните игри в Токио през следващата година и обхваща пет летни и зимни игри до 2028 г. в някои от най-големите световни туристически градове, включително Париж, Милано и Лос Анджелис. Финансовите условия по партньорството не бяха оповестени.
Airbnb също така става глобален партньор, което означава, че марката ще бъде представена заедно с най-големите спонсори на игрите и едни от най-разпознаваемите брандове в света, включително Visa, Coca-Cola и Alibaba. Тази публичност се очаква да даде тласък на Airbnb преди предстоящото IPO, което може да се случи през 2020 г., коментира CNN.
Airbnb също така става глобален партньор, което означава, че марката ще бъде представена заедно с най-големите спонсори на игрите и едни от най-разпознаваемите брандове в света, включително Visa, Coca-Cola и Alibaba. Тази публичност се очаква да даде тласък на Airbnb преди предстоящото IPO, което може да се случи през 2020 г., коментира CNN.