Amazon блокира потребители, връщали много стоки
В условията за ползване не се посочва подобно условие за спиране на акаунти

Потребители на Amazon се оплакаха от неочаквана промяна в политиката на компанията. Оказва се, че тя е започнала да затваря акаунти на много хора, като причината за това е, че те връщат твърде много поръчани стоки.
Eдин от клиентите на компанията с името Грег Нелсън се оплака, че профила му е бил спрян след като е върнал обратно 37 стоки от общо всичките 343 покупки, които е извършил за период от две години, предаде DigitalTrends, цитирани от Digital.bg.
В свое изявление за английските медии той сподели, че е имал основателна причина да върне обратно поръчаните продукти, тъй като цялостта на опаковката на някои от тях е била повредена или те са били развалени или са представлявали съвсем различни стоки. След това той остава изненадан, когато компанията блокира достъпа до неговия профил, без дори да му предостави конкретна и ясна причина защо предприема тези действия срещу него.
Oт Amazon потвърдиха неговия случай, но не пожелаха официално да коментират детайли относно спирането на акаунта.
На този етап са известни поне още две жертви на тази политика на Amazon, като в единия от тях - млада жена, е получила бан от администраторите, след като връща обратно 30 продукта от общо 112 покупки, които е направила. Спирането на нейния профил означава, че тя губи $245 под формата на карта за подаръци, но също така и своят Amazon Prime абонамент, което със сигурност е доста неприятно.
В правилата и условията за използване на услугата никъде не се посочва, че броя на стоките, които връщате би могъл да доведе до спиране на вашия акаунт.