БАТ се ангажира да постигне нулеви нетни емисии до 2050 г.

Компанията се включва и в глобалната кампания, подкрепена от ООН, Race to Zero

БАТ се ангажира да постигне нулеви нетни емисии до 2050 г.

Снимка: Бритиш Американ Табако

3485 ~ 2 мин. четене
Автор: БАТ България

Днес, на световния ден за действия, свързани с опазването на климата, „Бритиш Американ Табако“ (БАТ) обяви, че се включва в глобалната кампания, подкрепена от ООН, Race to Zero* и се ангажира с постигането на нулеви нетни емисии до 2050 г.

Ограничаването на покачването на средната глобална температура до 1.5°C над нивата отпреди индустриална дейност изисква мащабни действия, а компаниите играят ключова роля в този процес. Затова БАТ преизчислява целите си, свързани с устойчивото развитие, и се ангажира да постигне нулеви емисии в бизнеса си до 2050 г.

Race to Zero е най-голямото към момента обединение, посветено на каузата да намали емисиите в глобален мащаб наполовина до 2030 г. и да постигне нулеви нетни въглеродни емисии до 2050 г. В кампанията участват над 4000 бизнеса и компании, които отговарят за близо 25% от световните въглеродни емисии и за над 50% от световния БВП.

Ангажиментът на БАТ идва преди важни глобални събития с фокус върху борбата с измененията в климата, включително предстоящата през октомври среща на Г-20 (G20 Summit) и конференцията COP26 за промените в климата в Глазгоу през ноември.

Нашата цел да изградим A Better Tomorrow гарантира, че устойчивостта е в центъра на всичко, което правим. Горди сме да подкрепим кампанията Race to Zero. Участието ни в нея е допълнение на новите категории продукти, които лансираме чрез Vuse, glo и Velo, както и на амбицията ни да достигнем приход от 5 млрд. паунда от тази нова категория продукти до 2025 г. и 30 млн. потребители на продукти без процес на горене“, коментира Кингсли Уитън, главен маркетинг директор в БАТ.

Подкрепата на БАТ към кампанията надгражда постоянните усилия на компанията за по-устойчиво бъдеще:

  • Само през 2020 г., БАТ намали емисиите от бизнес операциите си с 30.9%, допринасяйки за целта от 37.4% спрямо 2017 г.
  • През март 2021 г. БАТ обяви, че Vuse е първият глобален БАТ бранд за вейп устройства, който е изцяло въглеродно неутрален**
  • През тази година БАТ бе обявена от Financial Times за лидер в областта на опазването на климата. Компанията стана част от европейска класация, която включва топ 300 сред над 4000 организации, които са постигналите най-голямо намаление в емисиите парникови газове спрямо приходите си за периода 2014-2019 г.

Научете повече за устойчивите политики и инициативи на БАТ.

*Спрямо Science Based Targets Business Ambition for 1.5C Campaign.

Подкрепи Economic.bg