BMW подобри рекорда си по продажби на луксозни автомобили

Основните конкуренти, също отчитат увеличение на продажбите

BMW подобри рекорда си по продажби на луксозни автомобили
3863 ~ 1 мин. четене

Немският производител на автомобили Bayerische Motoren Werke AG (BMW), от 2005 г. насам, потвърждава лидерската си позиция в продажбите на автомобили от клас "лукс". През изминалата година компанията поднови собствения си рекорд за брой продадени автомобили, съобщава Bloomberg.

През 2015 г. концернът BMW е реализирал продажбата на 2.25 милиона автомобила, включвайки и колите от марката Mini, които отчитат ръст на продажбите от 6,1%. Миналата година бяха продадени 1,9 милиона автомобила марка BMW - 6,2% по-висока, отколкото година по-рано.

Продажбите на BMW са скочили с 11%, докато продажбите на автомобили от клас "ултра-лукс" Rolls-Royce намаляват със 7%.

Основните конкуренти - Audi и Mercedes, също отчитат увеличение на продажбите през 2015 г., но не са в състояние да надминат лидера.

Mercedes за миналата година продава 1,87 милиона автомобила, отчитайки ръст с 13%. Mercedes за първи път от 2010 г. е на второ място на пазара на "луксозни" коли, побеждавайки Audi, чиито продажби нарастват с минимални темпове от 2009 г. насам - с 3.6%, до 1.8 милиона автомобила.

Подкрепи Economic.bg