Чисти сметки – добри приятели
Спецификата на потребителското кредитиране е да се финансират реални потребности и добре обмислени желания
Розалина Станкова:

© ECONOMIC.BG / Красимир Свраков
Розалина Станкова е председател на Съвета на директорите и изпълнителен директор на Мъни Плюс Мениджмънт ЕАД. Заема поста при създаването на марката Money+. Притежава дългогодишен професионален опит в сферата на финансовия мениджмънт, управленското счетоводство и стратегическото бизнес планиране. Била е финансов директор и е участвала в многобройни проекти за създаване и развитие на успешни стартъпи. Стреми към изграждане на позитивна и приятелска работна среда и сплотен колектив.
В условията на пандемия през призмата на нашата дейност разбрах, че трябва винаги да сме иновативни, гъвкави и подготвени да се справяме с неочаквани предизвикателства.
От гледна точка на бизнеса: В трудни години екипът е изключително важен за правилна оценка на ситуацията и е основата за вземане на правилни решения.
Вярната стратегия, когато хората са объркани: Да дадеш правилен съвет и да не злоупотребяваш със спечеленото доверие.
Спецификата на потребителското кредитиране е да се финансират реални потребности и добре обмислени желания.
Формулата „Гъвкави решения“ трябва да е в унисон с нуждите на потребителя и да отговаря на корпоративната стратегия.
Малкият и средният бизнес днес най-често се нуждаят от сигурност и подкрепа в тази трудно предвидима и бързо променяща се среда.
Търсенето на кредити като индикатор за състоянието на обществото: В последните две години имаше стрес, предпазливост и налучкване на вярната посока.
Нашият съвет: Към парите, взети назаем, трябва да се отнасяш разумно и да не забравяш да ги върнеш.
Отговорното кредитиране е първото правило, на което учим колегите си. То изисква правилна оценка и подходящо решение за потребителя.
Лоялност означава отговорност и почтеност.
Дигиталната трансформация в нашия бизнес е задължителна, за да останем на пазара и да отговорим на потребителското търсене.
В ерата на виртуалните пари трябва да възпитаваме потребителя да разбира стойността им.
Позитивната страна на пандемията е, че забавихме малко темпото и се научихме да пренареждаме приоритетите си.
В последните две години екипът на Мъни Плюс Мениджмънт израсна, натрупа самочувствие и ясна визия как да продължи напред.
Млади по сърце и душа трябва да бъдем всички, за да продължим да се развиваме.
Финансовото приятелство започва с реална оценка на потребността от финансиране и свършва, когато… По-добре да не свършва!
Поговорка, която по иносказателен начин описва разбирането на Money+ за парите, взети назаем: Чисти сметки – добри приятели.
Бъдещето на небанковото кредитиране ще е все по-дигитално, все по-разнообразно и все по-достъпно.
Фирмен профил
Мъни Плюс Мениджмънт EAД е финансова институция в областта на потребителското кредитиране. Водещите продукти и услуги са под марката Money+. Стратегията на дружеството е да се наложи като магазин за пари, който отговаря на различните нужди на потребителите. Компанията предоставя набор от решения за финансиране на всеки клиент, сред които: за покупка на стоки, за дома и офиса, за рефинансиране на съществуващи кредитни задължения към други кредитори, при временно затруднение за упражняване на професията, за инвестиция в бъдещето, за спокойни старини и кредити за собственици на малък и среден бизнес. Компанията разполага с мрежа от 23 офиса, разположени на топ локации в 14 големи града, а също и с онлайн платформа за кандидатстване.
Текстът е част от бр. 106 на сп. "Икономика". Публикуването му в Economic.bg е по силата на търговско партньорство между двете медии.