Coca-Cola променя дизайна на бутилките си
Новият облик вече може да бъде намерен и в магазините в България

© ECONOMIC.BG / Pixabay
Американският производител на безалкохолни напитки Coca-Cola Company обновява дизайна на бутилките и кенчетата на едноименните брандове Coca-Cola и Coca-Cola Без Захар. Обликът ще бъде променен на всички разфасовки на напитката, като се започва от кенчетата, които вече могат да бъдат намерени в магазините и в България.
Новата визия включва промяна на позицията на етикета, който преди беше центриран, а сега е изместен по-нагоре. Макар че това е прост и изчистен редизайн, от компанията го описват като „визуалната метафора за повдигане на духа, която се изразява чрез гордото издигане на логото на Coca-Cola до горната част на етикета“.
В основата на новия външен вид, разбира се, остава оригиналният и общопризнат за марката червен цвят.
Най-забележителното е, че визиите на Coca-Cola Original Taste и Coca-Cola Без Захар вече ще се различават драстично. Червен фон с бял шрифт ще остане основната визия на оригиналната напитка, а червен фон с черен шрифт ще привлича погледите на потребителите към новата визия на тази без захар.
Засега на пазара може да бъде видян само новият облик на напитката без захар, а промяната във визията на кенчето на оригиналната кола ще се случи по-късно тази година.
Според компанията напитката без захар ще дебютира с нов вкус, който се доближава повече до този на оригиналната Coca-Cola. Останалите новости във визията включват и изместване на надписа „Без захар“ точно под логото и обозначение на опаковката с надпис „Рециклирай ме“, което приканва потребителите след консумиране на напитката, да предадат опаковката за рециклиране.
Новият вкус, дизайн и кампания за безалкохолното без захар вече стартира в Европа и Латинска Америка, а в България започна поетапно да навлиза от началото на април. Останалата част от еволюцията на дизайна на търговската марка ще се разпространи в световен мащаб през 2021 г.
Последният „основен ремонт“ на опаковката беше през 2016 г., когато американският производител дебютира със своята глобална стратегия „One-Brand“.