Coca-Cola пусна първата си алкохолна напитка в Китай
Topo Chico Hard Seltzer е без захар и глутен, с ниско съдържание на мазнини – изцяло в новия младежки тренд по света
Coca-Cola официалнo пусна първата си алкохолна напитка в Китай – Topo Chico Hard Seltzer. Това е първият опит на американската компания да навлезе на китайския алкохолен пазар и бележи важно постижение на стратегията на компанията „Beverages For Life“, пише местното издание Shine.
Новата напитка е направена с безглутенова алкохолна основа, разтопена с газирана вода, с ниско съдържание на алкохол (4.7% vol), ниско съдържание на захар, нулеви мазнини и естествени плодови аромати. Понастоящем продуктът се предлага в три вкуса: Tangy Lemon Lime, Strawberry Guava и Pineapple Twist и може да бъде закупен от водещия магазин на компанията в Китай Tmall от 1 юни, както и по различни канали за електронна търговия и търговия на дребно по-късно.
Topo Chico Hard Seltzer е вдъхновен от мексиканската марка Topo Chico, появила се през 1895 г., която бе придобита от Coca-Cola през 2017 г. Пенливата вода отдавна е популярна сред миксолозите по целия свят и продължава да расте по популярност сред все повече потребители. Тя е е представен за първи път в Латинска Америка и Европа, преди да навлезе на китайския пазар, където неговите уникални вкусове продължават да получават широка подкрепа.
С модерната комбинация от тенденцията за ниска консумация на захар и нулева мазнина и дивата марка на Topo Chico, компанията има за цел да донесе изключително приятно преживяване за пиене на китайските потребители. Бързото пускане на продукта на множество пазари за кратък период от време е доказателство за ефективното прилагане на продуктовата стратегия на Coca-Cola „Дисциплинирани иновации“ и постоянния ангажимент на компанията за създаване на продукти с потенциал в глобален мащаб и прозрения за местните потребители.
Подкатегорията на нискоалкохолните напитки все още е в нововъзникващ етап в Китай, с голям потенциал за разширяване на пазара. Като алкохолна напитка на първо ниво, елементите с ниско съдържание на захар, съдържание на мазнини и ниско съдържание на алкохол отговарят на стремежа на младото поколение към „по-лек“ начин на живот и привличат все повече потребители.
Според „Пазарни перспективи и анализ на статуквото на нискоалкохолната индустрия за напитки 2020“, издаден от Academia Sinica, размерът на пазара на местната индустрия за производство на плодови вина през 2019 г. е приблизително 231.5 млрд. юана (36.28 млрд. долара). През последните две години темпът на растеж на потреблението на нискоалкохолния пазар на вино в Китай се е увеличил с повече от 50%.