Content Marketing ще бъде най-мощният инструмент в дигиталния маркетинг през 2019 г.

При големите брандове се наблюдава липса на по-нестандартна стратегия на съдържание

Content Marketing ще бъде най-мощният инструмент в дигиталния маркетинг през 2019 г.
4967 ~ 4 мин. четене
Serpact

Никола Минков е собственик и основател на SEO Агенция Serpact. Той е SEO експерт по On-Page SEO и OFF-Page SEO с над 6-годишен опит. Сертифициран е за над 40 международни сертификата на Google, HubSpot Academy и Bing. За последните пет години има над 700 успешни SEO проекта от цял свят. През 2017 и 2018 г. е лектор на над 15 големи събития за дигитален маркетинг в България, както и на 3 международни.


Последвайте ни във Facebook
Последвайте ни в LinkedIn
Последвайте ни във Viber
Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg