Facebook ще изпраща „спонсорирани съобщения”
Компаниите вече ще могат да изпращат платени рекламни съобщения до потребителите

Facebook ще предостави на повече компании възможността да изпращат платени рекламни съобщения до потребителите. Въпросните "спонсорирани съобщения" се тестват от няколко месеца с малък брой компании.
Съобщенията ще идват от профилите на съответната компания, а Facebook ще следи строго типа на съобщенията и колко често се изпращат те. Целта е потребителите да не бъдат отблъснати от твърде много реклами и да не се злоупотребява с тях, пише TechCrunch.
Вицепрезидентът на Facebook Дейвид Маркъс коментира, че както компанията ще контролира броя и типа на съобщенията, така и потребителят ще има тази възможност.
Потребителите ще имат опцията да блокират получаването на платени съобщения от даден профил, но да продължат да получават обикновените съобщения. Така и самите рекламодатели и компании ще имат интерес да не притесняват потенциалните си клиенти твърде често и да им пращат реклами, които може да са от реална полза на хората.
"Много сме внимателни и искаме да гарантираме качествено изживяване за всички", коментира Маркъс.