H&M планира да закрие 50 обекта в Европа до края на годината
Компанията бележи най-ниската си печалба за тримесечието от 18 години

~ 1 мин.
Шведската компания за дрехи Hennes & Mauritz (H&M) ще затвори 50 свои магазина в Европа до края на годината, информира Bloomberg. Въпреки това компанията планира да увеличи броя им извън Стария континент, като в световен мащаб обектите ще се увеличат със 175.Компанията отчете по-малък от очакванията на анализаторите спад на печалбата преди данъците за първото тримесечие, продавайки повече продукти на пълната им цена и подобрявайки маржовете си.
Печалбата преди данъци намалява със 17% до 1.04 млрд. шведски крони (112 млн. долара) през тримесечието, съобщава базираната в Стокхолм компания. Това е най-ниската тримесечна печалба за H&M през последните 18 години, но въпреки това тя надминава предварителните очаквания на икономистите за 678 млн. крони.
Компанията показа някои признаци за справяне с нарастващата конкуренция от страна на онлайн търговците като Zalando SE и конкуренти с ниска цена, включително Primark. Досега усилията му бяа насочени към справяне с проблемите с логистиката и дистрибуцията, лошите преценки и слабите продажби във физическите магазини. H&M въведе политика за дрехи на по-ниски цени, за да се опита да избегне по-късно големите отстъпки, които бяха губеща стратегия.
Компанията показа някои признаци за справяне с нарастващата конкуренция от страна на онлайн търговците като Zalando SE и конкуренти с ниска цена, включително Primark. Досега усилията му бяа насочени към справяне с проблемите с логистиката и дистрибуцията, лошите преценки и слабите продажби във физическите магазини. H&M въведе политика за дрехи на по-ниски цени, за да се опита да избегне по-късно големите отстъпки, които бяха губеща стратегия.