„Инвестбанк“ препоръчва на клиентите си да ползват дистанционното обслужване

От банката препоръчват да се използват дебитните и кредитните карти за всички плащания с оглед безопасността на здравето

„Инвестбанк“ препоръчва на клиентите си да ползват дистанционното обслужване
1036 ~ 2 мин. четене
Автор: Инвестбанк

„Инвестбанк“ АД препоръчва на клиентите си да използват каналите за дистанционно обслужване във връзка с множеството предприети мерки за овладяване и ограничение разпространението на коронавируса COVID-19. Това е мярка за ограничаване на човекопотока на едно място в офисите на банката, като целта е превенция в създалата се епидемиологична обстановка.

Услугата „Интернет банкиране“ е непрекъснато достъпна от всяка точка на света, чрез която може да се използват предлаганите от банката продукти и услуги. Повече информация за услугата можете да намерите тук.

Възползвайте се от платформата „Удобно за теб“, с която може да кандидатствате онлайн  за потребителски кредити и кредитни карти. За разлика от посещението в банков офис, кандидатстването за кредит онлайн е достъпно по всяко време на денонощието, обясняват от финансовата институция.

От там препоръчват да се използват дебитните и кредитните карти за всички плащания с оглед безопасността на здравето на хората.

Екипът на „Инвестбанк“ АД Ви съветва да посещавате банковите ни офиси само при необходимост. Служителите на банката ще Ви обслужват с предпазни средства (маски, ръкавици, антибактериални средства), като за Вас също са осигурени такива. С цел повишаване безопасността  на клиентите и служителите си, които посещават клонова мрежа, банковите офиси се дезинфекцират редовно, казват от банката.

В допълнение, „Инвестбанк“ АД в подкрепа на своите настоящи клиенти, предоставя възможността на всички физически и юридически лица да кандидатстват за предоговаряне условията по кредитни продукти при облекчен режим на разглеждане и ползване на гратисен период по вноски по главница до 6 месеца. Предложението е валидно за всички  кредитополучатели на банката, заявили писмено тази необходимост до 30.06.2020 г.

При нужда от съдействие и консултация, относно продуктите и услугите на Банката, Вие можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти. Служителите са на разположение да отговорят на всички Ваши въпроси и запитвания на следните телефони:

  • 0 700 12 555 – за абонати на Vivacom на цената на един градски разговор от цялата страна;
  • 17 555 – за абонати на мобилните оператори на цена според тарифния им план;
  • + 359 2 40 13 101, 102  – за връзка от чужбина.

Коментари: 0