Netflix впечатли с ръст на абонатите
За тримесечието до септември те са станали 137 милиона

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 2 мин.
Netflix е добавила седем милиона нови абонати през трите месеца до септември, като общият им брой достига над 137 милиона.
По-силният от очакваното ръст - рекорд за третото тримесечие - изпрати акциите на компанията с 11% нагоре в търговията след работно време.
Ръстът идва, след като Netflix пусна премиерно рекордно количество оригинални програми, включително новите сезони на Orange Is The New Black и BoJack Horseman.
Netflix е сред първите от най-големите американски технологични компании, които отчитат резултатите си.
Инвеститорите търсят признаци за тласък в компанията след необичайно слабото второ тримесечие, което провокира тревоги за бъдещето на онлайн стрийминг компанията.
Netflix е изправена пред засилена конкуренция от страна на традиционните медийни компании и гиганти като Amazon, а разходите й са нараснали, тъй като харчи повече за собствени програми, съобщава Би Би Си.
Тя планира да похарчи до $8 млрд. за съдържание тази година, като повече от една четвърт е посветена на оригинални шоуто.
Анализаторите смятат, че в последното тримесечие на годината ще се добавят около 676 часа оригинални програми в САЩ - с 135% повече в сравнение със същия период на миналата година.
Ръстът на абонатите е ключов за ръста на компанията.
Netflix се очакваше да добави около пет милиона нови абонати това тримесечие. Реалният обем включва около един милион нови абонати в САЩ и почти 5,9 милиона в чужбина.
По-силният от очакваното ръст - рекорд за третото тримесечие - изпрати акциите на компанията с 11% нагоре в търговията след работно време.
Ръстът идва, след като Netflix пусна премиерно рекордно количество оригинални програми, включително новите сезони на Orange Is The New Black и BoJack Horseman.
Netflix е сред първите от най-големите американски технологични компании, които отчитат резултатите си.
Инвеститорите търсят признаци за тласък в компанията след необичайно слабото второ тримесечие, което провокира тревоги за бъдещето на онлайн стрийминг компанията.
Netflix е изправена пред засилена конкуренция от страна на традиционните медийни компании и гиганти като Amazon, а разходите й са нараснали, тъй като харчи повече за собствени програми, съобщава Би Би Си.
Тя планира да похарчи до $8 млрд. за съдържание тази година, като повече от една четвърт е посветена на оригинални шоуто.
Анализаторите смятат, че в последното тримесечие на годината ще се добавят около 676 часа оригинални програми в САЩ - с 135% повече в сравнение със същия период на миналата година.
Ръстът на абонатите е ключов за ръста на компанията.
Netflix се очакваше да добави около пет милиона нови абонати това тримесечие. Реалният обем включва около един милион нови абонати в САЩ и почти 5,9 милиона в чужбина.
Приходите през тримесечието са се увеличили с 34% на годишна база до близо 4 млрд. долара, а печалбата се е утроила до 403 млн. долара.
Акциите на компанията са нараснали с повече от две трети тази година и затвориха във вторник на цена от $346.40 в Ню Йорк, оценявайки компанията на близо $154 млрд.