Profitshare България с продажби за над 90 млн. лева

Афилиейт маркетинг платформата Profitshare  си сътрудничи с над 50 онлайн магазина

Profitshare България с продажби за над 90 млн. лева

Снимка: Profitshare

2240 ~ 3 мин. четене
Автор: Profitshare

Афилиейт маркетинг платформата Profitshare достигна нов връх в своето развитие на българския пазар. От стартирането на дейността си в България до този момент чрез афилиейт мрежата са генерирани продажби за над 90 млн. лв.

Платформата заработи в България през 2015 г. и през годините бързо успя да се докаже като водеща в сферата на афилиейт маркетинга, предоставяйки на партньорите си работещо маркетинг решение и модерна технология. На българския пазар Profitshare  си сътрудничи с над 50 онлайн магазина, сред които са eMAG.bg, FashionDays.bg, Hippоland.net, TheBodyShop.bg, Baby.bg, Timer.bg, Mebelino.bg и още много други.

„Щастливи сме, че помагаме на онлайн бизнеса в България да се развива чрез афилиейт реклама и е вълнуващо, че заедно растем и заедно успяваме да създадем афилиейт история“, сподели Лили Сиянова, кънтри мениджър на Profitshare Bulgaria. „Маркетинг решението, което предлагаме, предоставя възможност на бизнеса да свърже своя потенциал с този на афилиейт канала и да увеличи продажбите си онлайн, заплащайки само за реализираните поръчки през афилиейт канала, което бих определила като добра предпоставка за постигане на рентабилност от дейността. Това, заедно с възможността за достигане до специфично таргетирана аудитория, с която не биха могли да достигнат чрез други методи за реклама, различни от афилиейт маркетинга, са сред основните предимства на Платформата, които благоприятстват търговците в постигането на целите.“

„Достигането на този връх от 90 милиона лева поражда в нас милиони благодарности към всички, които са избрали да работят с нас, и ни мотивира и устремява към покоряването на още много върхове. Усилията ни са насочени към постоянно усъвършенстване на технологията ни и към разработването на нови функционалности, които все повече и повече да подпомагат партньорите ни в тяхното развитие“, казва още Лили Сиянова.

През 2020 г. Profitshare стартира и първото си мащабно афилиейт състезание „Лигата на афилиатите“, което даде възможност на афилиатите в платформата да влязат в надпреварата за награди на обща стойност от 7000 евро. Началото на състезанието бе поставено в един от пиковите периоди за онлайн пазаруването, обхващайки Black Friday и коледните празници.

„Един от основните акценти в платформата през 2020 г. беше „Лигата на афилиатите“. Това наистина е най-голямото афилиейт състезание, което сме организирали досега в България. То даде възможност на голяма част от афилиатите и рекламодателите ни да оптимизират резултатите си, да изградят нови партньорства и не на последно място - да увеличат печалбата си“, разказва още кънтри мениджърът на Profitshare Bulgaria.

Според Лили Сиянова мотивацията на афилиатите е сред основните фактори за успех на всяка една афилиейт програма, а организирането на афилиейт състезание е сред основните тактики, чрез които това може да се случи. „Мисля, че успяхме да го постигнем. Вярваме, че ефектът от него ще е дългосрочен и двупосочен – както за афилиатите, така и за рекламодателите в Profitshare. Всъщност, ефектът от него се показа още по време на Black Friday 2020 (18-22.11.2020 г.). Състезанието допълнително допринесе за по-голямата активност на афилиатите по време на  това голямо шопинг събитие и Black Friday 2020 завърши с продажби за над 4.2 млн. лв., регистрирани само за няколко дни в периода 18-22.11.20 г. Афилиатите в платформата за поредна година доказаха, че са суперафилиати и отбелязаха запомнящ се триумф на конверсиите, който класира Black Friday 2020 като най-успешната такава кампания в платформата досега, за което им благодарим!“, сподели Лили Сиянова.

Към този момент в Profitshare България има регистрирани над 28 хиляди афилиейт профила и броят им продължава да нараства. Афилиейт маркетингът е мощен канал за онлайн реклама, който дава възможност на всеки, който може и има интерес да се развива в тази област, да го направи – да стане афилиат, да положи основите на своята афилиейт история и да монетизира дейността си.

„Радваме се, че все повече хора искат да навлязат в света на афилиейт маркетинга. Пандемията допълнително засили този интерес и разкри този свят пред много маркетинг специалисти, блогъри, пъблишъри, инфлуенсъри, лица, които искат да печелят допълнително и да се развиват, a ние им дадохме необходимия тласък да го направят, осигурявайки им необходимата технология, обучение и надежден съпорт!”, сподели Лили Сиянова, Country Manager, Profitshare Bulgaria

Profitshare | Link up to your potential

Profitshare е една от водещите афилиейт маркетинг платформи в България, действаща по сходен модел със своята едноименна платформа и в Румъния. В международен план чрез двете платформи са генерирани продажби за над 450 млн. евро, а над 200 онлайн магазина развиват бизнеса си с Profitshare и тенденцията е броят им да продължава да нараства. През последните години афилиейт маркетингът се развива с бързи темпове и все повече започва да утвърждава своето място сред основните канали в маркетинг микса на онлайн търговците.

Подкрепи Economic.bg