Samsung Experience Store инвестира в нова платформа за е-търговия

Официалният магазин на марката в България иска да е номер едно и в онлайн пространството

Samsung Experience Store инвестира в нова платформа за е-търговия

Снимка: Samsung Experience Store

732 ~ 1 мин. четене

Samsung Experience Store – новооткритият и единствен официален магазин на Samsung в България -  инвестира в нов вид платформа за електронна търговия. Целта е да се затвърди лидерската позиция на бранда, онлайн магазинът да стане номер едно онлайн, което да е в допълнение към най-доброто клиентско изживяване, което сега се предлага на място в магазина в The Mall.

От официалния ритейлът на марката дават данни, според които месечните търсения на бранда в Google.bg са около 34 000 и за тях е изключително важно отличното потребителско преживяване да бъде пренесено и в онлайн средата, където бизнесът се развива много динамично и все повече зависи от системи на трети страни за автоматизиран маркетинг, синхронизация на данни в реално време и други.

„Решихме да мигрираме от Magento 2 и да инвестираме в нова технологична платформа SentecaCommerce, за да имаме конкурентно предимство пред останалите и да увеличим продажбите“, споделя Виолета Сечкова, мениджър на фирма „Синопойнт“ ЕООД - официален ритейлър на корейската компания в България.

Headless облачни платформи за електронна търговия като SentecaCommerce, Salesforce Commerce Cloud и Commercetools стават все по-популярни на глобално ниво в резултат на предимствата, които предоставят на бизнесите:

  • Скорост на зареждане на съдържанието;
  • Автоматична скалируемост на ресурсите при по-висок трафик и заявки;
  • Възможност за иновативни клиентски интерфейси на всякакви устройства;
  • По-бърза разработка и внедряване нови функционалности и услуги;
  • Безпроблемна интеграция със системи на трети страни (ERP и други);
  • Оптимизирани разходи за поддръжка.
Подкрепи Economic.bg