Сетивата на бранда
И фермерските продукти намират пряк път до потребителя
Онлайн търговията бързо се разраства. Тя улеснява дори покупката на фермерски продукти и вече има добри примери.
Бързина
Всеки има право на достъп до качествена и чиста храна – това е философията на EBAG – компанията, чиято иновативна услуга помага продукцията на фермерите да намира пряк път до нашата трапеза. Бизнес моделът е по-специфичен от другите електронни магазини, тъй като и поведението на потребителите на бързооборотни стоки е доста по-различно. Все повече българи търсят добрата храна и се интересуват от удобството, чрез което да си я набавят, коментира Константин Бъчваров. Той е маркетинг директор на EBAG от 2019 г., а компанията функционира от 2015 г. За него е предизвикателство продуктите на фермерите да стигнат до по-широк кръг хора, и то за твърде кратко време. Доставката ще бъде направена до три часа, след като поръчката е заявена.
Разрастване
Носим най-хубавото от българските ферми, уверяват от EBAG. За да станат техен партньор, фермерите трябва да докажат, че следват високите стандарти в технологиите за отглеждане на плодове, зеленчуци или животни. Земеделските производители са пръснати из цялата страна и трябва надежден доставчик, който да организира продуктите бързо да се транспортират до дома на клиента. Първо в София, след това в Пловдив, а после предстои експанзия на EBAG по Черноморието, където Варна е първата точка. Компанията гледа и към пазарите в съседни държави. И в целия този път на развитие и разрастване маркетинговият специалист, по думите на Константин Бъчваров, е очите и ушите на бранда.
Симбиоза
Ние сме в един отбор с производителите, тъй като нашите усилия им помагат да реализират плодовете на своя труд, казва Бъчваров. Той е убеден, че всяка компания трябва постоянно да е с отворени сетива и намери ли вярната формула на бизнеса си, за нея само небето е таван за растежа. Има много трудности, но те каляват професионализма.
Полезният маркетинг
- Успешният маркетинг има един вълшебен ключ и това е всеки бранд да дава на своите клиенти ясен отговор на три въпроса: Какво, защо и как даден продукт стига до него. Разбира се, услугата, продуктът, качеството и цената са важни за потребителя.
- Намеренията за нарастване на продажбите трябва да вървят заедно с убедителната яснота как точно ще се постига значителното повишаване на резултатите.
- По какъв начин – е решение, което трябва да съпътства всяко маркетингово предложение.
- Ако едно усилие не води до нарастване на продажбите и финансовите резултати, то е безполезно.
- Всеки бизнес трябва постоянно да следи как се приемат неговите продукти и услуги.