„Спортал“ инвестира в платформа за създаване на онлайн магазини

Издателят на едноименния спортен сайт иска да получи достъп до нови технологични продукти на рекламния пазар

„Спортал“ инвестира в платформа за създаване на онлайн магазини

Снимка: Sportal

1796 ~ 1 мин. четене

„Спортал.БГ“ АД, издателят на едноименния спортен сайт, е купил дял във фирмата „КлаудКарт“ АД, която разработва платформа CloudCart, позволяваща на малкия и среден бизнес да създава собствени електронни магазини. Към днешна дата услугата се използва от 8000 търговци от България и чужбина, а транзакциите, минали през платформата за последния месец, са на стойност 97 млн. долара, пише в съобщението на компанията.

От спортния сайт изтъкват, че покупката на дял от платформата е част от стратегията да се инвестира интензивно в технологични решения, които освен че създават предпоставка за конкурентни предимства, но и за обмен на знания и компетенции между отделни компании.

За „КлаудКарт“ партньорството сделката е начин да разшири бизнеса и портфолиото си в България и Европа, като си партнира с най-големите играчи на пазара в различни сфери, като телекоми, банки, медии, куриери и др.

„Много отдавна се оглеждаме и инвестираме в е-комерс бизнеси. Първоначалната ни стратегия беше свързана с диверсификация на бизнеса. Тук обаче говорим не просто за е-комерс бизнес, а за платформа, която обслужва хиляди е-комерс бизнеси. Това създава уникални предпоставки да създадем нови технологични продукти, които досега не съществуват на рекламния пазар. Не просто постигане на мащаб, който така или иначе притежаваме, а качествено ново ниво в посока ефективност и набор от one-stop-shop услуги“, коментира Мартин Петров, отговарящ за бизнес развитие в „Спортал.БГ“.

Подкрепи Economic.bg