Стартира порталът А1 Помощник, който ще отговаря на най-честите клиентски въпроси

Платформата ще информира и за профилактики, нови продукти и услуги

Стартира порталът А1 Помощник, който ще отговаря на най-честите клиентски въпроси

Снимка: А1

Автор: А1

Стартира новият А1 Помощник, с който клиентите на А1 могат да разрешат своите затруднения с продуктите и услугите на телекома, както и да намерят отговори на най-често задаваните въпроси към сътрудниците за обслужване на клиенти. Целта на новия портал е да позволи на потребителите да откриват бързо и удобно решения на своите проблеми, без да им се налага да напускат своя дом или да търсят допълнително съдействие от компанията. А1 Помощник се намира на адрес help.a1.bg. Може да бъде достъпен от меню „Помощ“ на началната страница на сайта А1.bg или от секцията „Помощ“ в Моят А1. 

Информацията в А1 Помощник е разпределена в категории, сред които Фактури, Роуминг, Мобилни услуги, Интернет, Телевизия, както и отделна секция за нови клиенти на телекома. Всяка категория на свой ред препраща към други подкатегории, където са изброени конкретните услуги. За всяка услуга е предоставено общо описание на всички функции и особености, технически характеристики, някои от най-честите въпроси. А1 Помощник е създаден след продължителни тестове от страна на телекома, така че да има интуитивен интерфейс, позволяващ на клиентите бързо да достигнат до информацията, която търсят.

„А1 Помощник е плод на наистина сериозен труд от страна на много голям екип, като започнем с идентифицирането на най-проблемните въпроси за клиентите, тестването на потребителското преживяване на сайта и стигнем до техническата реализация.“ - обясни Елица Шопова, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“ в А1 България. „В него са събрани опитът и знанията на водещите специалисти на А1. По този начин нашите клиенти имат достъп до най-доброто обслужване, използвайки само своите устройства от комфорта на собствения си дом.“ – допълни тя.

Приложени са също така множество инфографики, изображения и дори цели обучителни видеа, които могат да преведат потребителите през целия процес, с който имат затруднение. С това А1 се придържа към дългосрочната си визия да улеснява дигиталния живот и да предлага нови и по-удобни услуги на своите клиенти. 

А1 Помощник е и мястото, където се публикуват новини, свързани с предстояща профилактика на мобилната и фиксираната мрежа на телекома, както и напредъка по отстраняването на възникнали аварии. Това обаче далеч не изчерпва информацията в секцията за новини, където ще бъдат помествани и известия за най-новите продукти и услуги, промени в ценовите предложения и дори най-новите хитови заглавия в А1 Видеотека. От А1 поемат ангажимента информацията в портала да се актуализира и подобрява постоянно, като в бъдеще ще бъдат добавяни още страници за всички нови услуги на телекома.

Коментари: 0