Стартира порталът А1 Помощник, който ще отговаря на най-честите клиентски въпроси

Платформата ще информира и за профилактики, нови продукти и услуги

Стартира порталът А1 Помощник, който ще отговаря на най-честите клиентски въпроси

Снимка: А1

~ 2 мин.
А1

Стартира новият А1 Помощник, с който клиентите на А1 могат да разрешат своите затруднения с продуктите и услугите на телекома, както и да намерят отговори на най-често задаваните въпроси към сътрудниците за обслужване на клиенти. Целта на новия портал е да позволи на потребителите да откриват бързо и удобно решения на своите проблеми, без да им се налага да напускат своя дом или да търсят допълнително съдействие от компанията. А1 Помощник се намира на адрес help.a1.bg. Може да бъде достъпен от меню „Помощ“ на началната страница на сайта А1.bg или от секцията „Помощ“ в Моят А1. 


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads