В условия на криза: Рекламите в дигиталните медии процъфтяват

Очаква се за първи път те да привлекат една трета от общите рекламни инвестиции на българския пазар

В условия на криза: Рекламите в дигиталните медии процъфтяват

Снимка: Unsplash

656 ~ 2 мин. четене
Антония Симова Антония Симова

Рекламният пазар в България не остана незасегнат от пандемията и правителствените ограничения, които бяха въведени в работата на бизнеса. Липсата на поръчки или търсене от потребителите и заповедите за затваряне на обекти доведоха до промени в разходните пера на фирмените бюджети, което негативно засегна и разходите за реклама. Ръст в приходите от реклама тази година могат да отбележат единствено дигиталните медийни канали, като очакванията са той да бъде около 4% спрямо изминалата година. Това е прогнозата на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за рекламния пазар в страната.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter