Теленор запазва името си поне до края на 2021 г.

Компанията мисли по различни варианти, включително и за изцяло нова марка

Теленор запазва името си поне до края на 2021 г.

Снимка: Теленор

Мирела Вавова Автор: Мирела Вавова

Две години и половина, след като премина във владение на PPF Group, Теленор България продължава да оперира с търговската марка на предишния собственик. И това, изглежда, няма да се промени поне през настоящата 2021 г.

В рамките на 2021 г. оставаме с търговската марка Теленор“, заявиха от телеком оператора на запитване на Economic.bg. Повод за него бе смяната на логото на конкурента Vivacom, който бе придобит от United Group.

След промяната на собствеността Теленор получи правото да използва заварения бранд до началото на сегашната година. Ясен отговор на въпроса дали лицензът е подновен и за какъв период от време обаче не бе даден.

От Теленор България посочиха, че нямат планове за ребрандиране в близко бъдеще. Почвата за такова обаче все пак се опипва, като се обмислят различни варианти.

„Paзглeждaмe няĸoлĸo възможности. Eдиният e дa пpoдължим дa paбoтим c нacтoящaтa мapĸa, дpyгият e дa изпoлзвaмe cъщecтвyвaщa нaшa мapĸa (нa дpyг пaзap). Ocвeн тoвa paзглeждaмe вapиaнтa дa cъздaдeм нoвa мapĸa. Зaceгa нямa ĸoнĸpeтнo взeтo peшeниe, а подходът е обект на оценка и дискусия c нaшитe aĸциoнepи. Bcичĸи вapиaнти продължават да ca oтвopeни.“

О2 е един от възможните варианти за преименуване, тъй като PPF Group притежава мобилни оператори с това име в Чехия и Словакия. От Теленор не изключват и опция за ребрандиране, която „да не се отнася само за българското звено“.

Повод за такива спекулации се появи още през май 2020 г., когато за първи път бе открехната завесата към една потенциално възможна бъдеща марка – „Laa“. За нея се заговори, след като излезе информацията, че PPF Group е регистрирала домейни с такова име в няколко държави, в които притежава телекоми. В България страницата се намира на адреса Laa.bg.

Теленор България бе придобита от инвестиционния фонд на чеха Петр Келнер, като официално стана негова собственост през лятото на 2018 г. Освен българските активи на норвежката компания, PPF се сдоби и с тези в Унгария, Сърбия и Черна Гора. По-рано групата вече се беше сдобила телекоми в Чехия и Словакия. 

На българския пазар впоследствие PPF придоби и bTV Media Group, с което вече притежава и една от водещите медии в страната.

Коментари: 0