Facebook купи индийски стартъп за е-търговия

Не се разкрива размера на придобития дял

Facebook купува дял от индийския стартъп за електронна търговия Meesho, заяви в четвъртък ръководителят на индийския бизнес на американския технологичен гигант. Социалната мрежа се стреми да задълбочи достъпа си до един от най-големите интернет пазари в света.

Meesho, цифрова платформа, на която продавачите на всякакви стоки - от бижута до мобилни телефони, достигат до потенциални клиенти чрез социални медийни платформи като Facebook, WhatsApp и Instagram, вече има около 2 милиона предприемачи, фокусирани върху по-малките градове в Индия, заяви вицепрезидентът и управляващи директор на Facebook в Индия пред Ройтерс. "Това отразява новата Индия, която се появява в интернет", добави Аджит Мохан.

Той отказа да разкрие стойността на инвестициите на Facebook в Meesho или размера на дела, който американският гигант придобива.

Инвестицията ще помогне на Meesho да продължи усилията си да даде възможност на независимите предприемачи да изграждат бизнес и да увеличават клиентската си база чрез социални канали, каза Meesho на своя уебсайт.

Meesho, основана от двама дипломирани инженери през 2015 г., е събрала повече от 65 милиона долара финансиране и има Shunwei Capital и DST Partners сред своите поддръжници.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: facebook | сделка | Индия | електронна търговия | Meesho

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини