Spotify вече предлага комбинирани плейлисти с музика и подкасти

Компанията има амбицията да стане водеща сила в света на подкастите

20:50 30.09.2019
Стрийминг платформата Spotify вече позволява на потребителите да включат и подкасти в своите плейлисти. Така човек ще има възможности да попълва библиотеките си за слушане по три начина: само с музика, само с подкасти и комбинирано от песни и подкасти. 

По данни на Spotify към момента на платформата има над 3 млрд. генерирани от потребители плейлисти. В свое изявление шведската компания припомня, че плейлистите са определяща характеристика за изграждането на платформата още от старта ѝ през 2006 г. Опцията за предоставяне на персонализирано съдържание е от значение и за това „как ние продължаваме да помагаме на слушателите да открият ново съдържание“, казва още от Spotify. 

Сега компанията иска да внесе натрупания опит и в сферата на подкастите, интересът към които в момента е доминиран от новинарски и криминални предавания. Най-слушани са предложенията „The Daily” на New York Times и NRP News Now” на NRP, следвани от музикалното шоу „The Joe Budden Podcast“ и крими поредиците „My Favorite Murder“ и „Crime Junkie“.

През февруари Spotify направи стратегическа крачка в нишата, като придоби продуцентската компания Gimlet, специализирана в създаването на подкасти. През март стрийминг платформата добави към портфолиото си и студиото за подкасти Parcast, продължавайки да разширява обема на темите и предаванията. 

Сегашната стъпка към добавянето на подкасти към персонализираните потребителски плейлисти е още начин Spotify да популяризира собственото си оригинално съдържание. 




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Музика | стрийминг | Spotify | плейлист | подкаст

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини