100 000 лв. за 10 проекта: Vivacom Регионален грант обяви десетото си издание
Програмата се надгражда с всяко следващо издание – десетото също идва с новости

© ECONOMIC.BG / Vivacom
Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom
Vivacom и Българският център за нестопанско право (БЦНП) дадоха старт на десетото издание на програмата Vivacom Регионален грант. Наградният фонд е в размер на 100 000 лева, които ще бъдат разпределени между 10 проекта.
И тази година фокусът на програмата пада върху областите Опазване на околната среда и Образование. Желаещите да кандидатстват вече могат да подават предложенията си за социално ангажирани проекти, които ще се изпълняват през следващата година.
Крайният срок за кандидатстване е 28 февруари – в платформата Vivacomfund.bg. Проектите ще бъдат оценени от специално жури, а победителите ще бъдат обявени в края на март.
В конкурса могат да участват юридически лица с нестопанска цел, народни читалища, училищни и детски настоятелства. В конкурса могат да се включат и организации, които вече са получавали финансиране от програмата.
От стартирането си до момента Vivacom е подкрепил 118 проекта на 105 организации с обща стойност над 600 000 лв.
Десетото юбилейно издание
Започнал от една среща между телекома и БЦНП, Vivacom Регионален Грант се утвърди като една от големите и разпознаваеми програми за корпоративна социална отговорност. Нещо повече, инициативата напусна пределите на България и вече може да се похвали със свое второ издание в Босна и Херцеговина.
За да бъде успешна една такава програма, тя трябва да става все по-полезна“, коментира Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.
Така в рамките на миналото издание организаторите стартираха акселераторска програма с три лаборатории, които помогнаха на участниците да разгърнат още повече потенциала на проектите си.
За десетото издание на Vivacom Регионален грант ще си партнира с Нов български университет. Студенти ще се включат в реализацията на проектите, като им помогнат за изграждането на съвременни и работещи комуникационни стратегии.
„Защото много смислени неща остава нечути“, отбеляза проф. Десислава Бошнакова от НБУ, давайки пример с новите социални мрежи като TikTok, където езикът и културата са съвсем различни и за да достигне качествено съдържание до там, то трябва да бъде преведено на езика на младите. А какво по-добро от това да го създадат самите те.
Идеята е да се добави стойност и за инициативите, и за самите студенти, които ще натрупат опит с реални казуси.
Партньорството ни с Нов български университет е следващата стъпка в надграждането на Регионалния грант. То ще даде възможност на младите таланти да приложат на практика знанията си, като работят по реални проекти, и се запознаят отблизо с НПО сектора. Вярваме, че студентите имат страхотни идеи, които ще помогнат каузите на организациите да достигнат до още повече хора“, коментира Елица Георгиева.
Повече информация за Vivacom Регионален грант може да видите тук.