16% от директорите общуват с клиенти чрез социалните медии

Предполага се обаче, че в следващите 3 до 5 години тази цифра ще се увеличи до 57%

6510 ~ 1 мин. четене

Корпоративната култура се променя драстично, показва проучване на IBM сред 1700 главни изпълнителни директори от 64 страни и 18 индустрии в света, проведено в края на 2011 г. Лидерите в компаниите допускат служителите си по-близо до управлението, а откритостта и прозрачността във вътрешнокорпоративните комуникации са се увеличили значително.

16% от директорите използват социални бизнес платформи, за да общуват с потребителите си. Предполага се обаче, че в следващите 3 до 5 години тази цифра ще се увеличи до 57%, съобщава TechNews.bg.

Основните комуникационни канали на топ мениджърите със служители и партньори -  имейл и телефон, вече делят тази роля със социалните мрежи като нов модел за директна комуникация.

Заедно с това расте желанието за партньорски тип взаимоотношения под различни форми. През 2008 г. едва 50% от интервюираните CEO са демонстрирали желание да работят в сътрудничество. Сега, над две трети от запитаните възнамеряват да партнират в близко време, показва още проучването.

 

Подкрепи Economic.bg