20 трика за супер продуктивност

Forbes представя основните стъпки от плана на Натали Сисън

176 ~ 2 мин. четене

Крайни срокове, бизнес планове, куп задачи...Как да се съсредоточите така, че да успеете да изпълните задълженията си в ограниченото време, с което разполагате? Forbes издава някои от триковете за супер продуктивност на Натали Сисън, автор на тренинг програма за успешни бизнес служители.

1. Ставайте час по-рано.

2. Използвайте неделния следобед, за да планирате задълженията си за седмицата.

3. Казвайте "не". Не се разсейвайте. Фокусирайте се върху целите, които искате да постигнете.

4.  Вземете си домашен помощник и не губете ценно време в миене на чинии и пране.

5. Ако работите вкъщи: изключете задължително стационарния телефон.

6. Поддържайте списък на задачите (добър вариант е  и приложението TeuxDeux) и вписвайте в него само ТРИ неща, които трябва да свършите в рамките на днешния ден.

7. Планирайте деня си, като започнете от най-важната задача, а не от лесната за изпълнение.

8. Избягвайте срещите "на всяка цена".

9. Задайте си таймер, отброяващ всеки 30-минутен интервал - 30 минути, в които сте съсредоточени върху една дейност и една кратка почивка от по 1 минути,  за да се пренасочите..

10. Вземайте си по-голяма почивка от 10-20 минути на всеки 2-3 часа работа. В паузата слушайте любимите песни, направете някоя и друга лицева опора или излезте на чист въздух.

11. Запитайте се: "Това, което правя сега, отвежда ли ме по-близо до това, което искам да постигна?".

12. Бъдете наясно с това, което искате да постигнете - имайте ясна представа за това как ще изглежда то, след като го завършите.

13. По време на работа си пускайте позитива и зареждаща музика.

14. Направете си бележник с идеи,  за да не отвличате вниманието си, а да можете да се върне към тях по-късно, когато сте по-свободен.

15. Водете си дневник на това, което сте постигнали - може да ползвате обикновена тетрадка или онлайн журнала Penzu.

16. Разделете важното от маловажното.

17. Спрете да отлагате.

18. Изхвърлете телевизора си- буквално! Изключете интернета, ако не ви е нужен за работата.

19. Не казвайте, че "трябва" да направите нещо, а че "ще" го направите.

20. Не отговаряйте на всяко телефонно обаждане. Ако е важно, ще ви оставят съобщение.

Подкрепи Economic.bg