Carlsberg налива 5 млн. лв. в „Пиринско“
Една от иновациите ще e пускането на "Пиринско Радлер"
През 2013 г. "Карлсберг България" ще инвестира над 5 млн. лв. в пивоварната си в Благоевград, където се произвежда бирата с марка "Пиринско", съобщиха от българското дружество, което е част от базираната в Копенхаген Carlsberg AS. Средствата ще бъдат вложени както за модернизиране на производствените мощности, така и в маркетинг за развитие на марката "Пиринско". С новите 5 млн. лв. вложените в завода и бранда средства от 2011 до края на 2013 г. ще надхвърлят 20 млн. лв.
Фокусът тази година е върху поддръжка и развитие на производството и логистиката, както и въвеждане на нови продукти и засилена комуникация, обясниха от "Карлсберг".
Една от иновациите е пускането на пазара на "Пиринско Радлер". Напитката ще е комбинация от бира и лимонов сок в съотношение 40:60 с 2% алкохолно съдържание. Производството започна тази седмица, а опаковките, в които ще се предлага, са стъклена бутилка 0.5 л, ПЕТ опаковки от 1 и 2 л и кен 0.5 л.
"Обратната връзка, която ни дадоха потребителите, е повече от окуражителна. Затова и очакванията ни са "Пиринско Радлер Лимон" да е още една успешна стъпка за марката, която в момента една от най-бързо растящите на пазара у нас", обясни Николета Йорданова, бранд мениджър на "Пиринско".
"Пиринско Радлер" с вкус на лимон се очаква да достигне до магазинната мрежа в по-големите градове от началото на юни. Според последните социологически данни пазарният дял на "Пиринско" е около 8%.
Преди два месеца "Карлсберг България" обяви и инвестиция от близо 3.5 млн. лв. в шуменската си пивоварна, която произвежда разпространения бранд бира "Шуменско".