Младите търсят смартфони, по-възрастните - хладилници

Според проучване за 2012 г. след 50 годишна възраст българските жени имат водеща роля при вземането на решение за покупка на изплащане със стоков кредит JetCredit

180 ~ 1 мин. четене
Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Хората между 18 и 40 години, кандидатстващи за стоков кредит, си купуват основно мобилни устройства като лаптопи, таблети и смартфони. Това показват обобщените и анализирани данни на близо 1.2 млн. клиенти на "БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit). След 40 годишна възраст мобилните устройства се изместват от фризера и спортните терапевтични стоки.

Според проучване за 2012 г. след 50 годишна възраст българските жени имат водеща роля при вземането на решение за покупка на изплащане със стоков кредит JetCredit. Съотношението при молбите за кредити между мъжете и жените е 40:60 в полза на дамите. Преди тази възраст мъжете са двигател на покупките и съотношението при вземане на решение отново е 40:60, но в полза на господата.

Автомобилните газови уредби на изплащане се купуват основно през интернет. "Това може да се разглежда като знак, че българските шофьори са в крак със съвременните технологии и проучват онлайн кои са най-добрите оферти преди да вземат решение за покупка", обясни изпълнителният директор на "БНП Париба Лични Финанси" Луик Льо Пишу.

Проучването показва също, че стокови кредити все още се отпускат основно в магазините (над 90%) и, че българите предпочитат да видят и тестват продукта преди да го купят. Все пак, въз основа на ръста от 13% на онлайн молбите за покупка на изплащане през първата половина на 2013 г., експертите на "БНП Париба Лични Финанси" очакват бърз ръст на онлайн продажбите на стоки на изплащане. Този процес ще бъде движен от по-голямото проникване на интернет и развитието на изцяло уеб базирани търговци.

Подкрепи Economic.bg