Над 52 хил. клиенти на ЧЕЗ използват безплатните смс услуги
Услугите, които предлага компанията са за известяване при неплатено задължение и проверка на сметката
Над 52 хил. клиенти са регистрирани от 2009-та година до момента за безплатните смс услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката с смс. През 2013 г. ЧЕЗ изпрати над 128 хиляди кратки съобщения - 115.7 хил. са за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а 13.1 хил. - за проверка на текуща сметка. През миналата година регистрациите за смс услуги достигнаха 11.4 хил., което представлява увеличение с 62,5% в сравнение с 2012 г., съобщиха от компанията.
"Работим върху създаване и поддържане на съвременни и удобни услуги, които пестят време и добавят стойност към нашето обслужване. Броят на смс услугите е нараснал двойно, което е доказателство, че те са все по-необходими за нашите клиенти", каза Кремена Стоянова - Изпълнителен директор на "ЧЕЗ Електро България" АД.
Двете смс услуги - известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Глобул и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, а от миналата година - и в офисите на партньорската мрежа "Изипей".
Всички начини за регистрация са безплатни, но при регистрация чрез смс на 170077 - клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на всички смс известия от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.