Производителят на Derby увеличи печалбата си
Приходите на компанията са се повишили през 2011 г.
Производителят на безалкохолни напитки с марката Derby - пловивдската компания "Нова трейд" е повишил печлабата си през 2011 г., въпреки спада в консумацията на българския пазар. Това показват данните, публикувани в Търговския регистър. За 2011 г. дружеството е отчело положителен финансов резултат от 3.57 млн. лв. спрямо постигнатите преди година 2.6 млн. лв.
Увеличението в печалбата идва на фона по-високи приходи за "Нова трейд". За 2011 г. продажбите на компанията са за 45 млн. лв. при 41.2 млн. лв. за 2010 г. По-високите приходи от компанията обясняват с "частично увеличение на продажните цени", което не е довело до спад в продажбите на продукция. Сред останалите фактори, довели по-добрия резултат от компанията открояват притежанието на разработена сосбтвена диктрибуторска мрежа, която гарантира по-висок оборот при занижени разходи за пласмент. "В създалата се икономическа ситуация, прерспективите пред компанията са добри", твърдят от "Нова трейд".
Освен с безалкохолните си напитки, в продажбата на които има сериозен пазарен дял, компанията е позната и с дистрибуцията на енергийната напитка "Пит бул". През тази години дружеството най-вероятно ще излезе и на пазара на вода. В началото на 2012 г. от "Нова трейд" обявиха конкурс за диставка на оборудване, което да бутилира трапезна вода в различни обеми. Очакванията са, че продукция ще може да бъде изнесена на пазара в края на тази година.