Samsung конкурира Apple с нова музикална услуга
Месечният абонамент за Music Hub ще е $16, а от компанията са предвидили и до 100GB място за съхранение на данни в облака
Успоредно със стартирането на продажбите на смартфона Galaxy S III в 28 страни днес от Samsung представиха и новата си услуга Music Hub. Благодарение на нея потребителите ще разполагат с достъп до 19 млн. песни, които ще могат да стриймват или купуват директно на своите устройства. Samsung ще осигурят на потребителите си и облачно базирано място за съхранение на данни, където клиентите и могат да ъплоудват свое музикално съдържание, информира slashgear, цитирани от digital.bg.
Впоследствие парчетата ще могат да бъдат възпроизвеждани на до пет различни устройства, разкриха още от компанията. Мusic Hub в момента е достъпна единствено за флагмана Galaxy S III, но от Samsung планират всеки един нов смартфон или таблет за в бъдеще да дебютира на пазара с преинсталирана версия на услугата. Очаква се тя да бъде съвместима с някои от настоящите модели на компанията, като Galaxy S II и Galaxy Note.
За в бъдеще е планирано Music Hub да работи със Smart TV гамата на Samsung, както и да бъде оптимизирана и за конкурентни платформи. Месечният абонамент ще е $16, а от компанията са предвидили и до 100GB място за съхранение на данни в облака. Предстои да видим дали услугата ще открие магическата формула, която да позволи на Samsung да се конкурира успешно с iTunes.