"Ти Си Ти Ви" ще прави информационната кампания за цифровизацията

Офертата й е 9.3 млн. лв. без ДДС

68 ~ 1 мин. четене

Обединение "Ти Си Ти Ви" ДЗЗД е единственото дружество, което остана в надпреварата за избор на фирма, която да направи информационната кампания за цифровизацията. За това информираха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС), което организира обществената поръчка "Кампания по информиране на населението относно въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в България". Офертата на "Ти Си Ти Ви" ДЗЗД е 8 311 863.50 лв. без ДДС.

След приключване на процедурата, изпълнителят трябва да предложи достъпна и разбираема информация на населението за сроковете за спиране на ефирното аналогово излъчване на телевизионните програми, които в момента се приемат с домашни антени.

От септември 2013 г. българите ще могат да гледат безплатно до 14 телевизионни ефирни, цифрови програми. За тази цел трябва да имат телевизори с вградени устройства за цифрова телевизия или допълнителни декодиращи устройства и прилежащи антени с усилватели за приемане на сигнала, обясняват от транспортното министерство.

Двама от участниците обаче отстранени заради нередност в документите. "Офертите на ДЗЗД-Макс Информ и "ДВБ-Т Консулт" ДЗЗД не отговарят на задължителните изисквания на тръжната документация. Техните предложения не са допуснати за по-нататъшно разглеждане", се казва в съобщението на МТИТС.

Кампанията по информиране на населението ще започне веднага след подписване на договор с изпълнителя.

Подкрепи Economic.bg