Започва кампанията за лансиране на новия Nissan Micra

Моделът остава фокусиран върху женската аудитория

212 ~ 1 мин. четене

През септември започва кампанията за лансиране на новата малка кола на Nissan - Micra, която производителят определя като един от най-емблематичните си модели.

Последното поколение на Nissan Micra е с нов външен дизайн, подобрения в интериора и иновативни технологии сред които последно поколение навигационна система NissanConnect и "Интелигентен ключ".

"С тази кампания оставаме фокусирани върху женската аудитория. "Go get it" цели да привлече уверените жени, които ще видят в новата Micra перфектният партньор в техния активния начин на живот", коментира Гарет Дънсмор, директор "Маркетинг и комуникации" в Nissan Европа.

"Те се фокусират върху това, което трябва да направят, отколкото върху това, което би трябвало да направят. Ето защо Micra пасва идеално на техните нужди - тя е практична, лесна за шофиране, а технологиите в нея помагат да се чувстваш уверена да направиш това, което искаш да постигнеш", добавя Руди Ангоно, креативен директор на TBWA\G1.

Кампанията ще бъде подкрепена онлайн със серия от 3 видеа, които представят жената зад волана на Micra, успяваща да излезе умело, уверено и с чувство за хумор от всяка ситуация. Производителят е планирал още дигитална платформа, локални спонсорски програми, принт визии, билборди и други в зависимост от пазара.

Подкрепи Economic.bg