Dentsu Aegis Network Bulgaria създаде ново звено за работа с данни
Основните му области на работа ще са разнообразни маркетингови услуги, базирани на данни
Комуникационната компания Dentsu Aegis Network в България създава ново звено за работа с данни на българския пазар. Името на дружеството е Dentsu Data Services (DDS) и основните му области на работа ще са разнообразни маркетингови услуги, базирани на данни.
Това включва проучване и анализ на потребителското поведение в реално време, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, анализ и визуализация на данните, както и The Consumer Connection System (CCS) - инструмент за проучване на потребителските нагласи, и Amnet Audience Center като централно DMP решение за обработка на данни.
В DDS се обединяват технологичните решения, професионалния опит и познания на анализаторите, аналитичните експерти, специалистите по визуализация, дейта консултантите и стратезите, които досега работеха за различните агенции под шапката на Dentsu Aegis Network България - Carat, Vizeum, Amnet, iProspect, Isobar, Amplifi.
От компанията съобщават, че ще продължат да разширяват дейностите си. Те добавят, че новото звено на фирмата ще увеличи способностите ѝ да управлява инвестиции на своите клиенти по-ефективно от гледна точка на комуникационен ефект и възвръщаемост.
„DDS започва да функционира като градивен елемент на компанията ни в България, който ще доставя по-умни рекламни решения и ще движи еволюцията ни към базирания на данни маркетинг”, каза Милена Мишинева, Chief Data Officer, Dentsu Aegis Network Bulgaria.
Тя обясни, че консолидацията на тези експерти в едно звено има за цел да работи заедно по анализирането на декларативното, поведенческото и социално поведение на потребителите с основната и крайна цел да се доставят „бизнес резултати, базирани на данни“.