„Дженерали“ стартира проект за дигитализация със „Софтуер Груп“
Част от проекта предвижда създаването на онлайн портал за оптимизиране издаването на нови застрахователни полици

Главният изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“ Данчо Данчев (отляво) и главният изпълнителен директор на „Софтуер Груп“ Калин Радев
~ 3 мин.
„Дженерали Застраховане“ подписа споразумение за стартиране на проект за дигитална трансформация със „Софтуер Груп“. Застрахователната компания ще оптимизира и улесни процесите в своя онлайн портал, чрез иновативна платформа за продажба на застраховки чрез дигитални канали, която ще подпомогне стратегия GENERALI 2021 за развитие в следващите години.
Проектът е предвиден да приключи до края на 2020 г. В обхвата му се включва онлайн портал, който ще оптимизира процеса за издаване на нови застрахователни полици, както и за управлението на затрахователното портфолио на вече съществуващи клиенти на компанията. Потребителите ще имат възможност за самообслужване, спестявайки време и възползвайки се от по-голямо удобство. Част от проекта ще бъде и разработването на единен портал за служители и посредници на „Дженерали“, предлагащи портфолиото на застрахователя.
„Нашата мисия е да дадем възможност на хората да оформят едно по-безопасно бъдеще, грижейки се за живота и мечтите им. Да се превърнем в партньор за цял живот на своите клиенти! Това е нещото, което ни вдъхновява, мотивира и причината да съществуваме. Винаги сме водени от намерението да подобрим живота на хората в нашето общество. В един все по-сложен свят, способността ни да се грижим и да помагаме, предлагайки по-иновативни и интуитивни услуги, ще даде възможност на нашите клиенти да вземат информирани и правилни решения и да оформят по-безопасно своето бъдеще, както и това на своите близки и бизнес. Радваме се, че наш партньор в тази инициатива ще бъде „Софтуер Груп“ – изявен лидер и глобална технологична компания, създаваща високотехнологични и иновативни решения“, заяви главният изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“ Данчо Данчев.
„Нуждите и очакванията на клиентите стават по-комплексни, а решенията им за покупка са водени основно от два фактора - бързина и удобство. По тази причина застрахователите все повече осъзнават нуждата от персонализирани продукти и услуги, които да предлагат по-ефективно, чрез дигитални канали и брокерски мрежи. Щастливи сме да си партнираме с „Дженерали“ в тази насока и да подпомогнем една от водещите компании в нейната мисия да предоставя висококачествени и достъпни застрахователни решения, подобрявайки живота на хората както у нас, така и в световен мащаб“, коментира от своя страна главният изпълнителен директор на „Софтуер Груп“ Калин Радев.
„Дженерали Застраховане“ АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group. Generali е един от най-големите доставчици на застрахователни услуги и такива, свързани с управлението на активи в световен мащаб. Създадена през 1831 г., тя присъства в 50 страни по света с общ премиен приход от над 66 милиарда евро за 2018 г. С близо 71 000 служители, обслужващи 61 милиона клиенти, Групата има водеща позиция в Европа и нарастващото присъствие в Азия и Латинска Америка. Стремежът на Generali е да бъде партньор за цял живот на своите клиенти като предлага иновативни и персонализирани решения, благодарение на развитата си дистрибуторска мрежа. В Австрия, Централна, Източна Европа и Русия, Групата оперира чрез регионалния си офис в Прага, като е в топ три на застрахователните компании в региона.
„Софтуер Груп“ е глобална технологична компания, фокусирана в разработването и предлагането на дигитални канали (digital channels) и интеграционни решения за институции, които предлагат финансови услуги. Визията на Софтуер Груп е да ускори осигуряването на достъп до банкиране на хората, които нямат такъв, чрез създаването на високотехнологични и иновативни решения. Създадена през 2009-та година, компанията оперира от 9 офиса по целия свят и има клиентска база в над 70 страни. Централата се намира в София, България, а останалите офиси са базирани в Австралия, Египет, Гана, Индия, Кения, Мексико, САЩ и Филипините. Сред клиентите на компанията са организации като Bill & Melinda Gates Foundation, International Finance Corporation (IFC), Atlantic Group, Fidelity Bank, Commercial International Bank (CIB), Asian Development Bank, Bank South Pacific и др.
Проектът е предвиден да приключи до края на 2020 г. В обхвата му се включва онлайн портал, който ще оптимизира процеса за издаване на нови застрахователни полици, както и за управлението на затрахователното портфолио на вече съществуващи клиенти на компанията. Потребителите ще имат възможност за самообслужване, спестявайки време и възползвайки се от по-голямо удобство. Част от проекта ще бъде и разработването на единен портал за служители и посредници на „Дженерали“, предлагащи портфолиото на застрахователя.
„Нашата мисия е да дадем възможност на хората да оформят едно по-безопасно бъдеще, грижейки се за живота и мечтите им. Да се превърнем в партньор за цял живот на своите клиенти! Това е нещото, което ни вдъхновява, мотивира и причината да съществуваме. Винаги сме водени от намерението да подобрим живота на хората в нашето общество. В един все по-сложен свят, способността ни да се грижим и да помагаме, предлагайки по-иновативни и интуитивни услуги, ще даде възможност на нашите клиенти да вземат информирани и правилни решения и да оформят по-безопасно своето бъдеще, както и това на своите близки и бизнес. Радваме се, че наш партньор в тази инициатива ще бъде „Софтуер Груп“ – изявен лидер и глобална технологична компания, създаваща високотехнологични и иновативни решения“, заяви главният изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“ Данчо Данчев.
„Нуждите и очакванията на клиентите стават по-комплексни, а решенията им за покупка са водени основно от два фактора - бързина и удобство. По тази причина застрахователите все повече осъзнават нуждата от персонализирани продукти и услуги, които да предлагат по-ефективно, чрез дигитални канали и брокерски мрежи. Щастливи сме да си партнираме с „Дженерали“ в тази насока и да подпомогнем една от водещите компании в нейната мисия да предоставя висококачествени и достъпни застрахователни решения, подобрявайки живота на хората както у нас, така и в световен мащаб“, коментира от своя страна главният изпълнителен директор на „Софтуер Груп“ Калин Радев.
„Дженерали Застраховане“ АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group. Generali е един от най-големите доставчици на застрахователни услуги и такива, свързани с управлението на активи в световен мащаб. Създадена през 1831 г., тя присъства в 50 страни по света с общ премиен приход от над 66 милиарда евро за 2018 г. С близо 71 000 служители, обслужващи 61 милиона клиенти, Групата има водеща позиция в Европа и нарастващото присъствие в Азия и Латинска Америка. Стремежът на Generali е да бъде партньор за цял живот на своите клиенти като предлага иновативни и персонализирани решения, благодарение на развитата си дистрибуторска мрежа. В Австрия, Централна, Източна Европа и Русия, Групата оперира чрез регионалния си офис в Прага, като е в топ три на застрахователните компании в региона.
„Софтуер Груп“ е глобална технологична компания, фокусирана в разработването и предлагането на дигитални канали (digital channels) и интеграционни решения за институции, които предлагат финансови услуги. Визията на Софтуер Груп е да ускори осигуряването на достъп до банкиране на хората, които нямат такъв, чрез създаването на високотехнологични и иновативни решения. Създадена през 2009-та година, компанията оперира от 9 офиса по целия свят и има клиентска база в над 70 страни. Централата се намира в София, България, а останалите офиси са базирани в Австралия, Египет, Гана, Индия, Кения, Мексико, САЩ и Филипините. Сред клиентите на компанията са организации като Bill & Melinda Gates Foundation, International Finance Corporation (IFC), Atlantic Group, Fidelity Bank, Commercial International Bank (CIB), Asian Development Bank, Bank South Pacific и др.