GEFCO отчете силни резултати в България
Компанията е на пета позиция на логистичния пазар у нас

Крум Дончев
GEFCO България отчете силни резултати за 2017 г. Оборотът е 22.7 милиона евро, което е с 13% повече в сравнение с резултатите за 2016 г. Това нарежда компанията сред лидерите на българския логистичен пазар със своята 5-та позиция.
"GEFCO България затвърждава прогресивните си резултати през 2017 г. Това са решителни стъпки в правилната посока", заяви Жером Шевроле, регионален мениджър за Балканите и генерален мениджър на GEFCO България и Румъния.
Повечето от клиентите на GEFCO България идват от автомобилния сектор - лидери в своите отрасли. Въпреки това, през годините, компанията увеличи клиентската си база с други водещи световни компании в сектори като: индустриално производство, електроника и домакински уреди, тежко оборудване, енергетика, бързооборотни стоки, мода и търговия на дребно.
GEFCO засилва дейността си като цели да обхване по-широк мащаб от дейности и услуги - от сухопътен, железопътния, въздушния и морския транспорт до интегрирани логистични услуги и стратегическа експертиза (4PL). Интегрираната логистика предлага управление на потоци, мултимодални решения, логистично инженерство, управление на фискални и митнически процедури. Когато говорим за дейности, най-големият дял от 44% от дейността на GEFCO България продължава да има логистиката на готови автомобили (FVL), следвана от сухопътните превози - 30%. Съществен дял в оборота на компанията имат въздушния и морския транспорт, както и митническите услуги.
„GEFCO България осигурява фиксирана доставка във времеви прозорец при редовна честота на седмична база, което позволява на клиента да прехвърля стоките между две държави и между две от собствените си фабрики. Това означава, че се гарантира производствената линия на клиента на 100% с производствен капацитет, като по този начин се премахва мястото на съхранение от производствената линия до производствената линия ", поясни Крум Дончев, мениджър „Продажби и маркетинг“ на GEFCO Bulgaria.