Globul подвежда клиенти, алармират читатели
Магазините на компанията в моловете са затворени за ребрандиране, а клиентите не са уведомени
Читатели на Economic.bg алармират за некоректно отношение от страна на Globul към клиентите си. На пощата на редакцията пристигнаха редица оплаквания от действията на оператора, който в днешния ден е в процес на ребрандиране като Telenor (Теленор).
От компанията обаче не уведомяват клиентите си за неудобството и ги изпращат към центрове във всички молове в столицата, където абонатите да извършват плащанията си, гарантирайки, че това е възможно. Магазините там обаче са затворени, оплакват се недоволни клиенти.
Както е известно, днес от Globul обявиха, че "съвсем скоро" компанията ще бъде ребрандирана. На сайта на българския телеком вече има страница с въпроси и отговори относно смяната на марката, а в YouTube канала на оператора е качено и кратко видео за това.