Политика 
 Хай-тек терминал бе открит на летището в Сингапур
Благодарение на иновациите няма да има нужда пасажерите да комуникират с летищните служители
 
 © ECONOMIC.BG / Changi Airport
   
            ~ 1 мин.
         
 Свръхмодерен терминал с абсолютно автоматична система за чекиране, включваща лицево разпознаване, както и компютъризирани пунктове за багаж бе официално открит на летище „Чанги” в Сингапур. Не всички пътници обаче приветстваха иновациите, предава БГНЕС. 
Изграждането на Терминал 4 идва в опит се отговори на драстично увеличаващия се брой пасажери, преминаващи през един от най-големите азиатски туристически центрове. Очаква се годишният пътникопоток да варира около 16 млн. души. 
В новото съоръжение са инвестирани 723 млн. долара. То е оборудвано с нова технология, която ще елиминира необходимостта от постоянна комуникация със служителите по време на чекирането и качването на борда на самолета. Целта е по този начин да се спести време. 
В деня на откриването си Терминал 4 посрещна над 100 пътници, отлитащи за Хонг Конг. За някои обаче високотехнологичната процедура беше твърде сложна и те се принудиха да използват услугите на наземнияперсонал. 
„Мисля, че ще отнеме доста време, докато хората и системите свикнат едни с други”, коментира за АФП Ло Кей Линг, който направи два неуспешни опита да се самообслужи преди да се отправи към обслужващия персонал за помощ. 
„Чанги” e едно от най-модерните и технологично оборудвани летища и не е случайно, че от години то печели вота за най-добър аеропорт в света. Заедно с центрове като Хонг Конг и Дубай, Сингапур се опитва да привлече все по-многобройните пътници от другите краища на света, предлагайки им широк набор от възможни маршрути и удобства. 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  