INFINITI представи първия сайт за продажба на нови автомобили в България
Иновацията позволява консултацията и закупуването на коли да се случва изцяло онлайн

~ 3 мин.
INFINITI България създаде първия за този световен бранд сайт за онлайн продажби на автомобили и първата такава платформа в България. Екипът, разработил платформата, е избрал сайтът да бъде на кирилица, както и самият домейн (www.вижинфинити.бг).
“За мен е чест да присъствам на старта на този пилотен проект. Той е изключително важен за INFINITI, не само в България, но и в глобален аспект, защото това е нещо изцяло ново за марката. Бях удовлетворен да разбера, че и онлайн продажбите, въпреки че са млад сектор в България, заемат все по-голям дял“, сподели Раул Пичело, вицепрезидент на INFINITI Motor Company, отговарящ за Европа, Средния Изток и Африка.
„INFINITI винаги е бил бранд, който се стреми да бъде водещ в технологиите, за да предложи на клиентите, търсещи висок клас автомобили, най-доброто, да погледне отвъд хоризонта и да търси новото. Търсим иновативни решения, които ще подобрят пътуването на нашите клиенти в бъдеще. Това включва, но не се ограничава, до потребителски опит, иновации в продажбите, както и програми за лоялност на клиентите. За нас е изключително удоволствие да предложим нещо иновативно за целия автомобилен пазар”, допълни още Пичело.
От фирмата акцентираха върху статистиката, че за 2017 г. в България има около 4.5 млн. активни потребители, от които 1.3 млн. активно пазаруват онлайн. Тази тенденция се очаква да расте все по-бързо. Освен това, по отношение на скоростта на интернет страната ни е в топ 10 в цял свят. Тези фактори в комбинация с ежегодния ръст в продажбите на автомобили INFINITI у нас, довеждат до иновацията за сайт за продажба на коли.
„Днес правим нашата малка революция в необятния свят на дигиталното пространство. Дигитализацията е променила нашия живот, настанила се е трайно в ежедневието ни и е променила начина, по който пазаруваме. Вече е съвсем нормално дори да си проверяваш имейла на дисплея на автомобила си“, казва Владимир Еленков, генерален мениджър на INFINITI България. Той се фокусира и върху още един нарастващ тренд - хората, които купуват автомобили, гледат много видеа - средно над 30 мин. на ден. Това е водещо при закупуването на кола, затова и именно с видео започва новият сайт.
„Хората пазаруват онлайн не заради по-добрата цена, а вече предимно заради удобството. Направихме проучване относно най-често задаваните въпроси, които вълнуват нашите клиенти- просрочен лизинг, възможност за тест драйв и т.н. Всичко това ще бъде включено в нашата платформа", добавя Владимир Еленков.
Потребителят може да приключи преживяването си на сайта по 2 начина. Да направи тест драйв до посочена точка от него в страната, както и да получи колата си до даден адрес, т.е. има сигурна доставка благодарение на специализиран камион.
"Сервизна мобилност - нещо също свързано с нашата фирма. Към нашите центрове в София и Пловдив добавяме и нови два центъра - в Русе и в Бургас. Нашите мобилни центрове няма да предлагат автомобили, но ще се грижат гаранционно и извънгаранционно за колите на нашите клиенти. Искаме да имаме сервизна мрежа из цялата страна“, разкри още Еленков.
Сайтът предлага богата информация за всеки автомобил, опция за изкупуване на вече употребяван, избор на лизингова схема с индивидуален избор на параметри, онлайн одобрение за лизинг, както и проверка за наличности от избрания модел в реално време. Японският бранд особено се отличава у нас с възможността за безлихвен лизинг.
След официалното представяне на иновацията гостите имаха възможността да опитат различни гурме вкусотии от кулинарното творчество на Божана Кацарова, последният победител в Master Chef България. Тя самата е горд собственик на автомобил на марката и е сред новите посланици.
“За мен е чест да присъствам на старта на този пилотен проект. Той е изключително важен за INFINITI, не само в България, но и в глобален аспект, защото това е нещо изцяло ново за марката. Бях удовлетворен да разбера, че и онлайн продажбите, въпреки че са млад сектор в България, заемат все по-голям дял“, сподели Раул Пичело, вицепрезидент на INFINITI Motor Company, отговарящ за Европа, Средния Изток и Африка.
„INFINITI винаги е бил бранд, който се стреми да бъде водещ в технологиите, за да предложи на клиентите, търсещи висок клас автомобили, най-доброто, да погледне отвъд хоризонта и да търси новото. Търсим иновативни решения, които ще подобрят пътуването на нашите клиенти в бъдеще. Това включва, но не се ограничава, до потребителски опит, иновации в продажбите, както и програми за лоялност на клиентите. За нас е изключително удоволствие да предложим нещо иновативно за целия автомобилен пазар”, допълни още Пичело.
От фирмата акцентираха върху статистиката, че за 2017 г. в България има около 4.5 млн. активни потребители, от които 1.3 млн. активно пазаруват онлайн. Тази тенденция се очаква да расте все по-бързо. Освен това, по отношение на скоростта на интернет страната ни е в топ 10 в цял свят. Тези фактори в комбинация с ежегодния ръст в продажбите на автомобили INFINITI у нас, довеждат до иновацията за сайт за продажба на коли.
„Днес правим нашата малка революция в необятния свят на дигиталното пространство. Дигитализацията е променила нашия живот, настанила се е трайно в ежедневието ни и е променила начина, по който пазаруваме. Вече е съвсем нормално дори да си проверяваш имейла на дисплея на автомобила си“, казва Владимир Еленков, генерален мениджър на INFINITI България. Той се фокусира и върху още един нарастващ тренд - хората, които купуват автомобили, гледат много видеа - средно над 30 мин. на ден. Това е водещо при закупуването на кола, затова и именно с видео започва новият сайт.
„Хората пазаруват онлайн не заради по-добрата цена, а вече предимно заради удобството. Направихме проучване относно най-често задаваните въпроси, които вълнуват нашите клиенти- просрочен лизинг, възможност за тест драйв и т.н. Всичко това ще бъде включено в нашата платформа", добавя Владимир Еленков.
Потребителят може да приключи преживяването си на сайта по 2 начина. Да направи тест драйв до посочена точка от него в страната, както и да получи колата си до даден адрес, т.е. има сигурна доставка благодарение на специализиран камион.
"Сервизна мобилност - нещо също свързано с нашата фирма. Към нашите центрове в София и Пловдив добавяме и нови два центъра - в Русе и в Бургас. Нашите мобилни центрове няма да предлагат автомобили, но ще се грижат гаранционно и извънгаранционно за колите на нашите клиенти. Искаме да имаме сервизна мрежа из цялата страна“, разкри още Еленков.
Сайтът предлага богата информация за всеки автомобил, опция за изкупуване на вече употребяван, избор на лизингова схема с индивидуален избор на параметри, онлайн одобрение за лизинг, както и проверка за наличности от избрания модел в реално време. Японският бранд особено се отличава у нас с възможността за безлихвен лизинг.
След официалното представяне на иновацията гостите имаха възможността да опитат различни гурме вкусотии от кулинарното творчество на Божана Кацарова, последният победител в Master Chef България. Тя самата е горд собственик на автомобил на марката и е сред новите посланици.