Какво ремонтира АПИ по „Хемус“ и „Тракия“ за 65 млн.лв. (снимки)

Предвижда се ремонтът в тръбата за София на тунел „Витиня“ да приключи догодина

Какво ремонтира АПИ по „Хемус“ и „Тракия“ за 65 млн.лв. (снимки)

Снимка: АПИ

През 2019 г. са ремонтирани 10 големи съоръжения на автомагистралите „Тракия и „Хемус“. Това са 5 виадукта на „Тракия“, 4 АМ„Хемус“ и тръбата за София на тунел „Витиня“ на„Хемус“Стойността на вложените средства от републиканския бюджет е близо 65.3 млн. лв., съобщиха от пресцентъра на Агенция „Пътна инфраструктура“.

През декември беше пуснато движението по изцяло обновеното платно за Варна на виадукта при 19-ти км на „Хемус“, при с. Потоп, и „Коренишки дол“ при 36-ти км на „Хемус“.

Преди началото на активния летен сезон беше пуснат трафикът и по обновените платна за Варна на виадуктите при 37-ми и 51-ви км /„Разлив“/ на „Хемус“ и по платната за Бургас на виадуктите при 13-ти, 15-ти и 20-ти км на „Тракия“.

През есента бяха ремонтирани и платната за Бургас на съоръженията при 17-ти и 18-ти км на „Тракия“.Ремонтът на тръбата за София на тунел „Витиня“ на „Хемус“продължава и през следващата година.

Предвижда се ремонтните дейности в тръбата за София на тунел „Витиня“ да приключат през 2020 г. Ремонтираната тръба ще е с модерни системи за пожароизвестяване, вентилация, видеонаблюдение, светофарна уредба,осветление и система за светлинно водене.

Какви ремонти се планират?

Догодина се планира ремонт на платната за София на виадуктите при 13-ти, 15-ти, 17-ти, 18-ти и 20-ти км на „Тракия“, платната за София на виадукта при 19-ти км, двата моста при 35-ти км на „Хемус“ и платната за Варна на мостовете при 33-ти и 34-ти км на „Хемус“.

Ще се ремонтират носещите колони на съоръженията при 19-ти, 33-ти, 34-ти, 35-ти, 36-ти км („Коренишки дол“), двата моста при 37-ми км на „Хемус“ и при 37-ми км на „Тракия“. Планира се ремонт и на съоръженията при пътните възли„Ботевград“ - при 47-ми км, „Правец“ - при 52-ри км, и „Джурово“ - при 67-ти км на АМ „Хемус“.



































Снимки: АПИ

Коментари: 0